سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه مواد وانرژی خبرداد

امضای تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه مواد و انرژی و دانشگاه محیط زیست

تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه مواد وانرژی و دانشگاه محیط زیست استان البرز به منظور ایجاد زمینه مناسب جهت همکاری های مشترک امضاء شد.

مسعود علیزاده سرپرست معاونت پژوهشی پژوهشگاه مواد وانرژی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : این تفاهم نامه با هدف کمک به انجام پروژه های دانشجویی دکتری و کارشناسی ارشد به امضای دکتر مسعود علیزاده سرپرست معاونت پژوهشی این پژوهشگاه و دکتر اصغر محمدی فاضل سرپرست دانشگاه محیط زیست رسید. 

وی افزود : در این تفاهم نامه مقرر شد پایان نامه های دانشجویی چه در قالب طرح های تحقیقاتی و یا خارج از طرح به طور مشترک به وسیله اعضای هیات علمی دو طرف انجام شود. 

علیزاده تصریح کرد : در این تفاهم نامه دانشجویان می توانند بر اساس ضوابط از کلیه امکانات آموزشی-پژوهشی و آزمایشگاهی پژوهشگاه بهره مند شوند. 

وی اظهار داشت : بر  این اساس، اعتبار اجرای طرح های دانشجویی که توسط پژوهشگاه پیشنهاد می گردد، تا سقف 5.000.000 ریال برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 10.000.000 ریال برای دانشجویان دکتری، بر اساس تعرفه آنالیز دستگاهی وهزینه مواد مصرف بر عهده پژوهشگاه بوده و مازاد آن را دانشگاه متقبل خواهد شد چنانچه مدت اعتبار تفاهم نامه که در 3 ماده، 1 تبصره و دو نسخه منعقد شده است، از تاریخ امضاء به مدت 5 سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار