برگزاری جشن محو بی سوادی مددجویان کمیته امداد امام خمینی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت:به اهتمام این نهاد ، جشن محو بی سوادی مددجویان تحت پوشش این نهاد مردمی در استانهای یزد ، خراسان جنوبی ، قم ، سمنان و آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،اکبر میرشکار با اعلام این خبر افزود:در سال گذشته تعداد 7760 نفر از مددجویان این نهاد موفق به طی نمودن دوره سواد آموزی و اخذ کارنامه قبولی از نهضت سواد آموزی شده اند که از این میان تعداد 6484 نفر زن و 1276 نفر مرد هستند.

وی گفت : تعداد 923 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل مددجو به عنوان آموزشیار مشغول به امر سواد آموزی مددجویان بیسواد شده که این امر موجب توسعه فرصتهای شغلی برای این عزیزان شده است.

معاون امور فرهنگی امداد امام(ره) تصریح کرد:از نقاط قوت این طرح می توان به شناسایی دقیق بیسوادان 10 تا 49 ساله ، افزایش فراگیری مشمولین خدمت سوادآموزی با بهره گیری از ظرفیت دانشجویان و فارغ التحصیلان مورد حمایت ایجاد فرصتهای شغلی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مورد حمایت این نهاد و افزایش اثر بخشی آموزشها و سایر خدمات اشاره کرد.

میرشکار عدم سیستم جامع تجمیع و به روز رسانی بیسوادان در مقیاس ملی و ورود مددجویان بی سواد جدید الورود به جرگه متقاضیان دریافت خدمات از امداد امام (ره) و تجدید چرخه بیسوادی را از نقاط ضعف و تهدیدهای این طرح برشمرد.


انتهای پیام /
                                                         
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار