دامادی در نطق میان دستور:

آنهایی که 24 خرداد را رقم زدند دلواپسان واقعی هستند/ سفره‌های کوچک ‌شده مردم باید برای ما دلواپسی ایجاد کند

نماینده مردم ساری در مجلس بابیان اینکه عدم توازن‌ها در اقتصاد کشور حاصل فسادهای مالی است، گفت: باور کنید آنهایی که 22 خرداد را رقم زدند، دلسوزترین کسان نسبت به انقلاب بوده‌اند، نه آنهایی که صرفاً ادعای دلواپسی دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "محمد دامادی" نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهار‌شنبه22 مرداد) با بیان اینکه مردم به ما اعتماد کردند، گفت: این مردم  مجلس را خانه ملت می‌دانند نه خانه احزاب بر این اساس به ما امید دارند و امام راحل (ره) نیز مجلس را عصاره فضائل ملت می‌دانستند.
 
وی ادامه داد: آیا ملت به تنگ آمده از بحران‌های اقتصادی، قیمت‌ها و بیکاری‌های جوانان اولویت انتظارشان از مجلس استیضاح وزیر علوم به خاطر یک اشتباه کوچک است؟
 
این نماینده مجلس، تاکید کرد: حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت و تأکید ایشان بر همکاری دو قوه را به معنی لزوم تلاش دولت و مجلس برای بازگرداندن آرامش به جامعه  می‌دانیم و همه دلواپس انقلاب هستیم، اما مردم می‌خواهند دلواپس دغدغه‌های آنها از جمله بیکاری باشیم.
 
دامادی افزود: سفره‌های کوچک ‌شده مردم باید برای ما دلواپسی ایجاد کند و باید نگران بحران آب و سرد شدن اعتماد مردم در پس جدل‌های باطل باشیم.
 
این نماینده مجلس افزود: مین بیکاری در زیر پای جوانان ما در حال ترکیدن است ما برای اشتغال چه کرده‌ایم؟ علت به نتیجه نرسیدن تدابیر ما برای مسئله اشتغال این است که همه وام‌های خوداشتغالی بدون در نظر گرفتن اصل مزیت نسبی پرداخت شده است.

 دامادی به مزایای نسبی کشور از جمله خرما، برنج، گردشگری، فرش و غیره اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر ائتلافی از انحصار قدرت و ثروت موجب انحصار شد که نتیجه آن افزایش هزینه تولید در کشور گردید.
 
وی با بیان اینکه عدم توازن‌ها در اقتصاد کشور حاصل فسادهای مالی است، تاکید کرد: بهترین شاخص این عدم توازن 100 هزار میلیارد تومان دیون بانکی است، باور کنید آنهایی که 24 خرداد را رقم زدند، دلسوزترین کسان نسبت به انقلاب بوده‌اند، نه آنهایی که صرفاً ادعای دلواپسی دارند.
 
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: واردات برنج موجب شکستن کمر کشاورزان می‌شود و بشکند دستی که کمر کشاورزان را می‌شکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار