تیم ملی ب والیبال به مصاف قزاقستان می رود

تیم ملی ب والیبال ایران عصر امروز در دیدار دوستانه به مصاف قزاقستان می رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی ب والیبال ایران که برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در آلماتی بسر می برد، ساعت 17 امروز چهارشنبه به وقت محلی به مصاف ملی پوشان قزاقستان می رود.

قزاقستان میزبان این رقابت ها در دور مقدماتی با تیم های ژاپن، کره جنوبی و هند همگروه است و تا پایان این مرحله حریف ایران نخواهد بود. بنابر این پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال پیشنهاد یک مسابقه تدارکاتی را به کادر فنی این تیم داد که از سوی آنان نیز پذیرفته شد.

تیم ملی والیبال صبح امروز نیز یک جلسه تمرین داشت که شامل گرم کردن، کار با وزنه و مرور تکنیک ها بود. برای کار با وزنه، ملی پوشان پس از گرم کردن به سالن بدنسازی طبقه دوم مجموعه تمرینی رفتند و نیم ساعت با وزنه کار کردند و دوباره به سالن والیبال بازگشتند تا مروری بر تکنیک ها زیر نظر کادر فنی انجام دهند.

چهارمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا (AVC CUP) از دوشنبه 27 مردادماه به میزبانی قزاقستان آغاز می شود.

محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، محمدرضا حسینی پویا، رحمان داوودی، سعید شیرود قربانی، حامد تاروردی، رضا صفایی، آرمین رنجبر، علیرضا جدیدی، مصطفی شریفات، سجاد دهنوی و علی حسین 12 ملی پوش والیبال ایران در این رقابت ها هستند.

محمد حسین حسینی فرد به عنوان سرپرست، پیمان اکبری (سرمربی)، رضا ابراهیمی و کیوان مجردی (مربی)، علی محمدی فرد (فیزیوتراپ)، هانی فرخی (آنالیزور) و مسعود محمدی یزنی به عنوان ماساژور تیم ملی ب والیبال را در این رقابت ها همراهی خواهند کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: والیبال ، تیم ب ، قزاقستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار