کرمان/

تجلیل از ورزش زورخانه ای،تجلیل از منش پهلوانی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ورزش زورخانه ای را برخاسته از سیره اهل بیت (ع) دانست و گفت: تجلیل از ورزش زورخانه ای، تجلیل از منش پهلوانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی در مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای که در سالن ورزشی شهید تجلی کرمان برگزار شد، افزود: ورزشکاران در رشته زورخانه ای با تمسک به مولای متقیان امام علی (ع)، گام بر می دارند.

وی با بیان اینکه این ورزش سراسر مدح اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: توسعه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در مسیر گسترش سیره اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تجلیل از ورزش زورخانه ای، تجلیل از منش پهلوانی است، تصریح کرد: مشی و منش پهلوانی در این ورزش موج می زند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه تقدامات خوبی برای توسعه این ورزش طی سال های گذشته در کرمان انجام شده است، یادآور شد: در سال های گذشته شاهد حضور ورزشکاران کرمانی از این رشته ورزشی در تیم ملی بودیم که برای توسعه و افتخار آفرینی مجدد نیازمند همت و حمایت وزارتخانه هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت حدود 70 درصدی زورخانه بین المللی کرمان، گفت: در سال 93 برای تکمیل آن مبلغ 350 میلیون تومان تخصیص اعتبار داده شده است.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار این مبلغ تا پایان سال ، شاهد بهره برداری از این زورخانه در کرمان هستیم.

در مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در کرمان که با برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی همراه بود از پیشکسوتان ورزش پهلوانی در کرمان با اهداء لوح تقدیر و شال پهلوانی تجلیل بعمل آمد.



برچسب ها: تجلیل ، ورزش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.