وکیل مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران مدعی شد

هیچ کدام از اتهامات را قبول نداریم/ اتهامات وارده به مهدی هاشمی سیاسی است

علیزاده طباطبایی گفت: هیچ یک از اتهامات وارده به مهدی هاشمی را قبول نداریم و اتهامات وارد شده به وی صرفا جنبه سیاسی دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "محمود علیزاده طباطبایی" وکیل "مهدی هاشمی" دقایقی پیش قبل از ورود به جلسه رسیدگی به پرونده موکلش در دادگاه انقلاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی است.
 
وی در ادامه در خصوص اتهامات وارده به موکلش مدعی شد: اتهامات وارد شده به مهدی هاشمی مشخص است اما ما هیچ کدام از این اتهامات را قبول نداریم و این اتهامات نه امنیتی است و نه اقتصادی بلکه صرفا سیاسی است.
 
وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون این که آیا پرونده استات اویل هم در جلسه دادگاه مهدی هاشمی مطرح است بیان داشت: موضوع استات اویل هم در پرونده وی مطرح است اما این موضوع هم صرفا جنبه سیاسی دارد.  
 
علیزاده طباطبایی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر توصیات جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی خاطرنشان کرد: این جلسه غیرعلنی است و ما نمی‌توانیم جزییات آن را منتشر کنیم و آن مقدار هم که مهدی هاشمی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده منافی قانون نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار