نوبخت در جمع خبرنگاران:

ان‌شاءالله رای قاطع و بیشتر به وزیر علوم عیدی نمایندگان به دولت است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان اینکه انتظار نداشتیم که در هفته دولت، استیضاح وزیر علوم صورت گیرد،‌گفت: انشاءالله با اتحاد بیشتر دولت و مجلس؛ عیدی نمایندگان مجلس به دولت در این هفته رای قاطع و بیشتر به وزیر علوم است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: در آستانه هفته گرامی‌داشت دولت انتظار نداشتیم که استیضاح صورت بگیرد.  
 
وی افزود: با توجه به این که ظرف یک سال گذشته همکاری صمیمانه‌ای بین قوا به خصوص دولت و مجلس برقرار بوده و این را در زمان ارائه بودجه و تصویب آن در زمان مناسب کاملاً دیدیم تردیدی نداریم که نمایندگان شریف مردم در جهت کمک به دولت و خدمت به مردم کمر همت بسته است و این نمایندگان فهیم مردم با توجه به جایگاه بسیار صمیمانه‌ای که وزیر علوم در جامعه فرهنگی و علمی به وی‍ژه در آموزش عالی دارد این التفات را خواهند داشت که هدیه دولت در هفته دولت این نیست که خدمت‌گذاران را آن هم در آغاز سال تحصیلی به این ترتیب موردانتقاد قرار دهند.  
 
سخنگوی دولت تصریح کرد: البته نظرات سازنده نمایندگان محترم به مردم نه تنها برای وزیر علوم ارزشمند خواهد بود بلکه برای همه اعضای هیئت وزیران نیز قابل استفاده است.
 
وی افزود: ان‌شاءالله در این فرصت نمایندگان محترم نکات مورد نظر خود را می‌گویند و ما هم آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهیم، اما انتظار ما این است که با یک رأی قاطع و بیشتر به دکتر فرجی‌دانا که فرد دانشمند و خدومی است این فرصت را برای وی فراهم کنند تا با انگیزه بیشتر در کنار دانشجویان و دانشگاهیان عزیز فعالیت کنند و همواره نشان دهند که دولت و مجلس در جهت خدمت بیشتر به مردم اتحاد و اتفاق دارد.  
 
نوبخت گفت: قطعاً اعضای هیئت وزیران متناسب با برنامه‌هایی که دارند در جلسه استیضاح حضور خواهند داشت آقای رئیس‌جمهور هم برای سفر به استان اردبیل از پیش برنامه‌ریزی کردند اما به اندازه کافی از همکاران دکتر فرجی‌دانا در این جلسه حضور خواهند داشت.  

انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، راهبردی ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار