تقوی در نشست «بررسی عملکرد یکساله وزیر علوم»:

استیضاح فرجی‌دانا سیاسی نیست/نمایندگان در وظیفه خود کوتاهی نکنند

نماینده بسیج دانشجویی با بیان اینکه استیضاح فرجی‌دانا رنگ و بوی سیاسی ندارد، گفت: از نمایندگان مجلس تقاضا داریم به هیچ وجه در بحث استیضاح کوتاهی نکنند و وظیفه‌ای که دارند را به درستی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پیمان تقوی نماینده بسیج دانشجویی در نشست خبری نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی که ظهر امروز با عنوان "بررسی عملکرد یکساله وزارت علوم" در دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به استیضاح وزیر علوم اظهارداشت: برخوردهای دوگانه برخی رسانه‌هاست جای تعجب دارد که چگونه از بی‌قانونی در وزارت علوم حمایت می‌کنند!
 
وی با اشاره به اظهارات جدید مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: وی می‌خواهد استیضاح وزیر را نوعی لجبازی نشان دهد و به نظر می‌رسد برخی خواهان منحرف کردن فضای استیضاح هستند.
 
نماینده بسیج دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه انصاری نباید فراموش کند که روحانی در انتخابات قولی مبنی بر ایجاد تعادل بین قوا را به همگان داده بود اظهار داشت: ادبیاتی که انصاری به کار برد در شعار اعتدال دولت نمی‌گنجد. افرادی مانند وی یا دلایل استیضاح وزیر را نمی‌دانند یا خواهان منحرف کردن افکار از سوی استیضاح وزیر هستند.
 
وی گفت: انصاری باید تا حدودی به اخلاق اعتدال پایبند باشد.  
 
تقوی با بیان اینکه مجلس با وزیر علوم مدارا کرد گفت: همان طور که می‌بینیم مجلس شورای اسلامی با وزیر تعامل خوب و سازنده‌ای داشته است و متأسفانه وزیر علوم قول‌هایی داده است در زمان وزارت خود عمل نکرده است.
 
وی تصریح کرد: دلایل استیضاح وزیر کاملاً منطقی بوده و اصلا جنبه سیاسی آن مطرح نیست و این در صورتی است که برخی افراد خواهان کشیدن طناب استیضاح سیاسی به سمت خود هستند.
 
 
نماینده بسیج دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه تعامل وزیر با شورای عالی انقلاب فرهنگی در چارچوب مناسبی نبوده گفت: وزیر علوم به سوالاتی که از وی شد، پاسخی نداد با این حال برخی افراد از این بی‌قانونی بزرگ حمایت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه وارد کردن برخی اصحاب فتنه در بطن دانشگاه ظلم بزرگی در حق جوانان و مردم بوده است بیان داشت: همان طور که می‌دانید در سال 88 ظلم بزرگی به نظام جمهوری اسلامی از سوی فتنه گران وارد شد. افرادی مشخص در دانشگاه امروز خواهان ناآرام کردن فضای دانشگاه هستند و این در حالی است که هر گاه در دانشگاهی سیاست زدگی رشد پیدا کند، دیگر جایی برای کسب مدارج علمی نیست.
 
تقوی ادامه داد: بی‌ثباتی از سوی برخی از رؤسای دانشگاه‌ها منجر شد که دانشگاه از سمت و سوی خود منحرف شده و به حاشیه‌های سیاسی برود.

نماینده بسیج دانشجویی تاکید کرد:  از نمایندگان مجلس تقاضا داریم به هیچ وجه در بحث استیضاح کوتاهی نکنند و وظیفه‌ای که دارند را به درستی انجام دهند.

ادامه دارد/
برچسب ها: نماینده ، بسیج ، مذاهب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار