تیم استان فارس قهرمان مسابقات دوومیدانی و تیم استان تهران قهرمان مسابقات شنا دانش‌آموزان دختر در مقطع ابتدایی شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در مقطع ابتدایی و در ۲ رشته ورزشی شنا و دو و میدانی در استان چهار محال و بختیاری برگزار شد.

*«فارس» قهرمان مسابقات دوومیدانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی شد

در مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور تیم استان فارس با کسب ۴۳ امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابتها دست یافت و تیم استان خراسان رضوی با کسب ۳۰ امتیاز دوم شد و تیم استان اصفهان با کسب ۲۸ امتیاز حائز رتبه سوم این مسابقات شد.

اعضای تیم دانش‌آموزان ابتدایی استان فارس که قهرمان این مسابقات شدند را فاطمه جهرمی، مریم بابایی، زهرا غلباش، مهسا هریسی، مریم بشارت و پارمیس رحیمی تشکیل دادند.

همچنین اعضای تیم دانش‌آموزان ابتدایی استان خراسان رضوی که به مقام دوم این مسابقات رسید را آتنا عبدالله‌پور، سحر پرهیزگار، مریم قادری، فاطمه شرفی، سحر سیدآبادی و نگار علی‌محمدی تشکیل دادند.

اعضای تیم استان اصفهان که مقام سومی مسابقات دوومیدانی را کسب کردند را فاطمه علیزاده، زهره ظفریان، صدف صادقی، کوثر رئیسی، لیلا قندانی و صبا کرمی تشکیل دادند.

همچنین سحر پرهیزگار از استان خراسان رضوی با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات دو و میدانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور دست یافت.

*تهران قهرمان مسابقات شنا دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور شد


بیست و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر سراسر کشور در مقطع ابتدایی و در رشته شنا به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و تیم‌های برتر مشخص شدند.

تیم‌های «فارس» و «تهران» قهرمان مسابقات دوومیدانی و شنا دانش‌آموزان دختر شدند.

بر این اساس تیم تهران با کسب بیشترین امتیاز حائز رتبه نخست مسابقات شنا دانش‌آموزان دختر ابتدایی کشور شد.

همچنین تیم استان البرز مقام دوم و تیم استان فارس موفق به کسب سکوی سوم این رقابت‌ها شدند.

در پایان نیز وانیا ملک زاهدی، ستایش پورتالاری و مریم شیخ علی‌زاده هر سه از تهران به عنوان قهرمان قهرمانان مسابقات ورزشی دختران مقطع ابتدایی در رشته شنا معرفی شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار