به دنبال وقوع زلزله در استان ایلام انجام شد؛

مصوبات ستاد بحران سازمان تامین اجتماعی در خصوص زلزله زدگان استان ایلام

به دنبال وقوع زلزله در استان ایلام، با دستور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ستاد مدیریت بحران این سازمان تشکیل شد و مصوبات مربوط به انجام اقدامات احتیاطی در مناطق زلزله‌زده را به مدیران بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی ایلام ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با صدور این دستور از سوی دکترسیدتقی نوربخش، مراکز بیمه‌ای و درمانی این استان و مراکز درمانی استانهای معین برای خدمت‌رسانی مطلوب به حادثه‌دیدگان زلزله استان ایلام در وضعیت آماده باش قرار گرفته و اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده‌اند.


اعزام تیم پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی به منطقه زلزله زده مورموری


مدیردرمان تأمین‌اجتماعی استان ایلام از اعزام تیم پزشکی و تجهیزات درمانی لازم برای ارائه خدمات درمانی به منطقه زلزله‌زده مورموری خبر داد.

دکترمهریار سلیمانی که خود به عنوان متخصص ارتوپد تیم پزشکی به منطقه زلزله‌زده رفته است، گفت: تیم پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی با در اختیار داشتن تجهیزات درمانی مورد نیاز، دقایقی پس از وقوع زلزله به این منطقه اعزام شدند.

وی از ویزیت بیش از 150 مصدوم این حادثه توسط تیم پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد و افزود: بیشتر مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و حدود 50 مصدوم که دچار شکستگی شده بودند نیز معالجه شدند.

همچنین مدیریت درمان و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان لرستان به عنوان استان معین ایلام، برای هرگونه اقدام و همکاری لازم برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان آماده‌ هستند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار