به دنبال وقوع 4 زمین لرزه در راور؛

آماده باش کامل نیروهای هلال‌احمر در سراسر استان کرمان

مدیرروابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال وقوع 4 زمین لرزه در راور نیروهای هلال احمر در سراسر استان کرمان امروز و فردا(پنجشنبه و جمعه)در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مصطفی مرتضوی مدیرروابط عمومی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع چهار زمین لرزه از صبح امروز(پنجشنبه) تاکنون،اظهار داشت: زمین لرزه‌هایی با قدرت ۴.۴، ۴.۳ و ۳.۲ و 3.3 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) راور واقع در استان کرمان را لرزاند. این زمین لرزه ها در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته بود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه ها سه تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر به محل وقوع اعزام شدند و خوشبختانه هیچ یک از چهار زمین لرزه به وقوع پیوسته، خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

مدیرروابط عمومی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: با توجه به اینکه از صبح امروز تا این لحظه چهار زمین لرزه در راور، زرند و  کرمان به وقوع پیوسته است، امدادگران هلال احمر در سراسر استان امروز و فردا( پنجشنبه و جمعه) در حالت آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار