نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

4500 زوج در حوزه ناباروری پرونده دارند/هلال احمر نیازمند منابع مالی مطمئنی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:هلال احمر به عنوان یک نهاد خدماتی برای کاهش آلام و حضور به موقع در بحران نیازمند منابع مالی مطمئنی است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع درمانی هلال احمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه ما به هلال احمر نگاه ویژه و پر اهمیتی است و این نهاد به عنوان یک نهاد خدماتی برای کاهش آلام و حضور به موقع در بحران نیازمند منابع مالی مطمئنی است.

هلال احمر نیازمند منابع مالی مطمئنی است/هلال احمر برای افزایش درآمدها تلاش کند

وی تصریح کرد :هلال احمر برای افزایش درآمد های خود، باید شروع به در آمد سازی کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه عمومی سال 94، 235 هزار میلیارد بوده و بودجه هلال احمر نیز در قالب همین بودجه عمومی است، گفت: پیش بینی می شود 190 هزار میلیارد آن تحقق یابد.

هلال احمر نیازمند منابع مالی مطمئنی است/هلال احمر برای افزایش درآمدها تلاش کند

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد:به دلیل کاهش درآمد های ارزی و مشکلات اقتصادی، شاهد مدیریت تخصیص در برنامه ریزی کشور هستیم.

هلال احمر نیازمند منابع مالی مطمئنی است/هلال احمر برای افزایش درآمدها تلاش کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:در حوزه ناباروری 4500 زوج پرونده دارند که 1500 زوج به نتیجه رسیده اند که هلال احمر در این حوزه به عنوان یک نهاد پیشگام حرکت می‌کند و 1500 نفر در توریسم درمانی این مجتمع در حال درمان هستند.

*کاهش سهم بیمار و ارتقاء کیفیت 

حجت الاسلام و السلمین ابوترابی فرد در نتیجه بازدید خود بیان کرد: در بازدید امروز شاهد کیفیت قابل قبول در خدمات ارزشمند این مجتمع به بیماران مختلف در حوزه های دندانپزشکی، دیالیز، قلب، چشم و ارائه خدمات درمانی به توریسم هایی که به علت بیماری به ایران مراجعت کرده اند،بوده ام.

وی گفت: نکته بسیار مهم دیگری که در بازدید شاهد آن بوده ام کیفیت سطح پزشکان ، تجهیزات و امکانات مناسب این مجتمع و کاهش سهم بیمار در هزینه های درمان است.

*جایگاه هلال احمر در برنامه توسعه ششم 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه هلال احمر در برنامه توسعه ششم افزود:ما در نگاه کلی، حمایت از هلال احمر جمهوری اسلامی را برای ارائه خدماتی که قانون برایش پیش بینی کرده جزء اولویت های خودمان می دانیم. 

وی بیان کرد: در برنامه هم بررسی می کنیم که دولت در حوزه حمایت از هلال احمر و سیاست های کشور  آیا هدفی را در نظر گرفته  و اگر هم در هدف های دولت و سیاست های کشور حمایت از هلال احمر درج نشده بود می توان در صحن مجلس در خصوص آن کار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار