حاجی‌دلیگانی در تذکر شفاهی:

ضرورت برگزاری علنی دادگاه‌های "م. ه" / کشاورزان زیربار هزینه‌های گزاف له شده‌اند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مردم مصرانه از ما نمایندگان می‌خواهند که از قوه قضائیه خواسته شود دادگاه "م.ه" علنی برگزار شود تا بفهمیم چه بر سر انقلاب توسط نامبرده آمده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۸ مردادماه) در تذکر شفاهی گفت: به خانواده شهیدان امیر سرلشکر یاسینی و بسیجی شهید یاسینی و مردم شاهین شهر رحلت پدر بزرگوار شهیدان یاسینی را تسلیت عرض می‌کنم.  
 
وی افزود: ضمن تشکر از قوه قضائیه در تشکیل دادگاه رسیدگی به جرایم ۱۲ گانه آقای "م. ه" به قول خارجی‌ها جونیور که خود امر و اتفاق مبارکی است که در دهه چهارم انقلاب یعنی دهه عدالت و پیشرفت به وقوع می‌پیوندد، این نکته حائز اهمیت است که متن کیفرخواست نامبرده آنقدر سنگین است که بدون اطلاع کامل مردم از آن نمی‌توان انتظار داشت عدالت در مورد وی محقق شود.  
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس تصریح کرد: مردم مصرانه از ما نمایندگان می‌خواهند که از قوه قضائیه خواسته شود دادگاه وی علنی برگزار شود تا بفهمیم چه بر سر انقلاب توسط نامبرده آمده است.  
 
حاجی دلیگانی خطاب به وزیر کشور گفت: از وزیر کشور می‌خواهم طرح ارتقاء بخش میمه که دو سال است آماده را پیگیری و در دولت به تصویب رساند.  
 
وی گفت: از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهم از کشاورزان به جدیت و با تمام قوا دفاع کند، والله کشاورزان له می‌شوند، هزینه‌ها زیاد است، مردم باید کود شیمیایی را با مبلغ گزاف خریداری کنند، درآمدهای بخش کشاورزی بسیار پایین است. دام کشور در حال از بین رفتن است، قیمت نهاده‌ها گران‌تر شده و از طرف دیگر قیمت محصولات عرضه شده پایین است و اگر مردم می‌بینند که قیمت‌ها بالاست تنها بخاطر وجود واسطه هاست.  
 
نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: آقای وزیر کشاورزی، قنات‌های حوزه انتخابیه نیاز به لایروبی دارند، برای آبی که از وزارت نیرو توسط کشاورزان منطقه برخوار و شاهین شهر خریداری شده، اما متاسفانه وزارت نیرو حق آنان را ضایع کرده و مردم مظلوم واقع شده‌اند، شما از کشاورزان دفاع کنید، چرا که ۵ سال است حق و حقوق آن‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ضرورت ، علنی ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار