زنجان/

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور در زنجان برگزار می شود

هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور و سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و نشریات کثیرالانتشاردر محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان دایر می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران به برگزاری هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کتاب کشور اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور در استان زنجان همزمان با ششم شهریور ماه سال جاری با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح میشود.

مقدم افزود:همزمان، سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و نشریات کثیرالانتشار در قالب 85 غرفه در کنار این نمایشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد : نشست های تخصصی و کلاس های آموزشی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است و نشریات و خبرگزاری ها می توانند با حضور فعال خود در این نمایشگاه توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

این مقام مسئول تصریح کرد:ثبت نام ناشران از طریق وزارتخانه انجام می شود و پیش بینی می شود بیش از 350 ناشر با 35 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کند.

مقدم خاطر نشان کرد : 250 غرفه برای ناشران کتاب کشور در نظر گرفته شده است و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب، کلاس های داستان نویسی مرتبط با حوزه چاپ و نشر، ایستگاه نقاشی کودکان، شب های شعر و اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای ویژه برنامه ای به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.ش/ن


برچسب ها: نمایشگاه ، ناشران ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.