ایلام/

استقرار فوریت های اجتماعی در آبدانان

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: ضرورت دارد روحیه شاداب و بانشاط به کودکان مناطق زلزله زده آبدانان و دهلران برگردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ نسرین شهبازی  با بیان این مطلب گفت: کودکان مناطق زلزله زده مورموری، آبدانان و دهلران دچار اضطراب شدید بوده و باید روحیه آنان تقویت شود.
وی افزود: در این زمینه باید دستگاه ها و ارگان های مختلف اجرایی همکاری لازم داشته باشند و وسایل بازی و سرگرمی و نقاشی بین این کودکان توزیع شود.
وی با اشاره به استقرار سه گروه فوریت های اجتماعی در مورموری گفت: اعضای این گروه ها تا روز جمعه به صورت شبانه روزی در این منطقه استقرار خواهند داشت.
شهبازی همچنین از توزیع شیرخشک بین نوزادان منطقه زلزله زده شهرستان دهلران خبر داد.
معاون بهزیستی استان ایلام بیان کرد: تاکنون در مجموع نزدیک به 100 قوطی شیر خشک در اختیار مادران نوزاد دهلرانی و آبدانانی قرار گرفته است.
زمین لرزه 6،1 ریشتری صبح روز دوشنبه در آبدانان با وارد کردن خسارت به  بیش از 15  هزار واحد مسکونی، تجاری، اداری و تاسیسات زیربنایی این شهرستان و مناطق پیرامون آن باعث مجروح شدن 375 نفر شد.
همچنین زمین لرزه دیگری به بزرگی 5.8 ریشتر شامگاه دوشنبه هفته جاری بخش موسیان شهرستان دهلران در جنوب  استان و فاصله 250 کیلومتری شهر ایلام را لرزاند که به مناطق مسکونی، تجاری، اداری و زیرساختی شهرستان دهلران آسیب عمده زد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.