در اولین روز اجرا در برج آزادی ؛

" همه به کافه ملکیادس میروند" میزبان هنرمندان و عکاسان می شود

اولین اجرای نمایش " همه به کافه ملکیادس میروند" به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا سام خانیانی روز جمعه 31 مرداد ، ویژه هنرمندان و عکاسان به صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، این اثر نمایشی که از روز جمعه 31 مرداد ، اجرای خود را در برج آزادی آغاز خواهد کرد، در همین روز ساعت 20:30 میزبان هنرمندان و عکاسان خبرگزاری ها ، نشریات و سایت های مرتبط خواهد بود.
 
این نمایش بر گرفته از داستان‌های نویسنده کلمبیایی گابریل گارسیا مارکز است که یک تراژی کمدی می باشد و هادی ملکیان، غزل میرزائی، علیرضا داننده فر، محسن محمدی، ایمان سلگی، رضا اخی در آن به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه نمایش آمده ، سرهنگ آئورلیانو صاحب کارخانه چوب‌بری شهر ماکوندو است که اختیارات خودش را در روز مراسم خواستگاری دخترش به او واگذار می‌کند. آپولینار مسکوته شریک سرهنگ خواستگار رمدیوس است. اما رمدیوس از اینکه مسکوته با نیرنگ به بهانه کمک مالی به کارخانه چوب‌بری ، شریک سرهنگ شده ، مخالف این وصلت است. رمدیوس با پشتیبانی پدرگابریل به مخالفت با مسکوته می‌پردازد. اما با ورود دون کائوس مندوزا به ماکوندو .....

نمایش " همه به کافه ملکیادس میروند" به غیر از شنبه ها تا 20 شهریور ، ساعت  19 در برج آزادی میزبان علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایش ، اجرای ، نویسندگی ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار