شهرکرد/

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای خدمت به مردم در نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای خدمت به مردم در نظام اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر از هفته دولت به عنوان فرصت مغتنم تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت به مردم یاد کرد و گفت: مدیران باید برای بیان خدمات، سیاست ها و رویکرد دولت، برای استحکام پیوند مردم و نظام اقدام کنند.
وی، با تجلیل از اقدامات دولت های گذشته در نظام جمهوری اسلامی، افزود: هر کدام از دولت های گذشته نیز با توجه به شرایط، خدمات فراوانی به مردم کرده و قدم هایی در راستای توسعه و آبادانی کشور برداشته اند.
حجت الاسلام نکونام، با تجلیل از اقدامات دولت یازدهم در رفع مشکلات در مدت یکساله پذیرش مسئولیت اظهار داشت: لازم است با همکاری و مشارکت همگانی در راستای تقویت نقاط مثبت و رفع کاستی ها گام برداشت.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری همچنین با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، بصیرت افزایی به مردم و ایستادگی بر آرمان ها را از ویژگی های این همام عنوان کرد.
وی، با بیان ویژگی های پیروان راستین مکتب امام صادق (ع) گفت: پیرو واقعی آن امام فقط و فقط به خدا می اندیشد، شکمش از حرام پر نمی شود و در راه اهداف خود ثابت قدم است.
حجت الاسلام نکونام، با گرامی داشت اول شهریور روز پزشک، افزود: همانگونه که تعهد در همه رشته ها حرف نخست را می زند، این اصل در پزشکی نیز بر تخصص مقدم است.
برنامه های گرامی داشت هفته دولت از دوم شهریور ماه آغاز می شود.
هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و حجت الاسلام محمدجواد باهنر نخست وزیر به دست منافقان کوردل است.

 

برچسب ها: الگو ، خدمت ، نظام اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.