دوازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر؛

مسابقات فوتبال ، والیبال و بسکتبال به نیمه نهایی رسیدند

رقابتهای سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در روز سه شنبه با برگزاری رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی و شناخت تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات رشته های تیمی در روز سه شنبه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی  در سه رشته برگزار و تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.
 
بنا براین در رشته فوتبال دانشگاه های پیام نور تهران، اصفهان ، شهید بهشتی و فردوسی مشهد با برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند.
 
در این مرحله امروز از ساعت ۱۷ دانشگاههای پیام نور تهران با شهید بهشتی و اصفهان با فردوسی مشهد برای صعود به مرحله نهایی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
 
در رشته والیبال هم تیم های دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس، دانشگاه ارومیه، دانشگاه فنی حرفه ای کرمان و دانشگاه خوارزمی با غلبه بر تیم های رقیب به نیمه نهایی رسیدند.
 
بدین ترتیب امروز از ساعت ۱۵:۳۰ ابتدا دو تیم دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس با دانشگاه ارومیه سپس دو تیم دانشگاه خوارزمی با فنی حرفه ای کرمان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
 
در رشته بسکتبال هم با پایان یافتن مسابقات مرحله یک چهارم نهایی دانشگاه های پیام نور تهران ، فنی حرفه ای خراسان رضوی، تهران و شهید بهشتی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
 
بر این اساس  امروز از ساعت ۱۸ دو تیم دانشگاه پیام نور تهران با شهید بهشتی و فنی حرفه ای خراسان رضوی با تهران برای راهیابی به مرحله نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
 
لازم به ذکر است این رقابتها عصر فردا با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار