برگزاری مسابقات سراسری "دانشگاه آزاد"

برگزاری 66 رویداد ورزشی در 60 واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد از 12 مردادماه آغاز شده و تا 28 مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ محمد‌رضا پهلوان، مدیر کل ورزش‌های قهرمانی و همگانی دانشگاه آزاد از شروع مسابقات سراسر دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با راه اندازی معاونت ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی حوزه مسابقات ورزشی گسترده شده و رویکرد جدید از دانشگاه، برنامه ریزی و طراحی موضوعات مربوط به ورزش به ویژه ورزش همگانی است که قبل به صورت جسته و گریخته مورد توجه قرار گرفته است. 

وی، ادامه داد: تلاش ما این است که ورزش دانشجویی از حالت قهرمانی و باشگاهی در شرایط جدید به صورت همگانی با برنامه‌ریزی و مطالعاتی به موضوعات ورزشی پرداخته شود. 

وی، گفت: 16 رشته ورزشی برای آقایان در نظر گرفته شده که شامل: والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتبال، فوتسال، ووشو، دوچرخه‌سواری، تکواندو، کشتی‌آزاد، کشتی فرنگی، کاراته، تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، جودو و وزنه‌ برداری است و برای خانم‌ها: شطرنج، بدمینتون، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، والیبال، بسگتبال، هندبال و فوتسال می‌باشد. 

پهلوان عنوان کرد: این مسابقات در 4 مرحله برگزار می‌شود که 9 رشته برای آقایان و 3 رشته برای خانم‌ها در مسابقه قهرمانی کشور در نظر گرفته شده است. 

وی با بیان اینکه رشته های ورزشی به گروه الف و ب تقسیم‌بندی شده‌اند گفت: گروه الف شامل: فوتبال، والیبال، بسکتبال، فوتسال، هندبال برای آقایان و خانم‌ها والیبال، بسکتبال،هندبال و فوتسال در نظر گرفته شده است که فرق این دو در این است که ما در رشته‌های الف متقاضی بیشتری داریم از این رو قبل از مسابقه نهایی یک مسابقه‌ی منطقه‌ای برگزار می‌شود. 

وی در پایان افزود: برگزاری 66 رویداد ورزشی در 60 واحد دانشگاه آزاد تا 28 مردادماه ادامه دارد./


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار