مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه خبر داد:

ارزيابي شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سنگین در سال 92

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت :شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو های سبک و سنگین براساس گستردگی شبکه نمایندگی های مجازبه 4 گروه تقسیم بندی می شوند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا امیر حسین قناتی افزود : این تقسیم بندی درگروه شرکتهای عرضه کننده  خدمات  پس از فروش خودروهای سبک ،  شرکتهای دارای بیش از 10 نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از 10 نمایندگی مجاز و در گروه شرکتهای عرضه کننده  خدمات پس از فروش خودروهای سنگین ، شرکتهای دارای بیش از 12 نمایندگی مجاز و شرکتهای دارای کمتر از 12 نمایندگی مجاز میباشند.
 
وي گفت: در گروه خودروهای سبک شرکت ایساکو ، سایپا یدک واطلس خودرو با کسب 81.7 و 80و78.18 امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را در میان 20 شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش درسال 92 کسب کردند.
 
قناتي همچنين گفت: شرکت سا یپا یدک (ویژه محصولات پارس خودرو) با رشد 5.42 درصدی در امتیاز ، مدیا موتور 10.3 درصد ، خودرو سازی سینا  12.41 درصد و  آلفا موتور با 11 درصد رشد ،  موفق به ارتقا رتبه اکتسابی در سال 92 نسبت به سال 91 شدند.
 
مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه افزود : در گروه خودروهای سنگین شرکت ماموت دیزل و گواه با کسب 76.2 و 69 امتیاز ، به ترتیب مقام اول و دوم را در میان 16 شرکت عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای مذکور در سال  92 کسب کردند.
 
قناتي همچنين گفت: شرکت آکیا خودرو با 225 درصد و شرکت آذ ها یتکس با 206 درصد ، در میان شرکتهای عرضه کننده خدمات پس از فروش خودروهای سنگین ،  بیشترین درصد رشد در کسب امتیاز و ارتقا رتبه درسال 92 نسبت به سال 91 را دارا می باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعت ، خودرو ، شاتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار