رییس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

مشکلات بیکاری از دریچه "اقتصاد دانش بنیان" حل می‌شود

معتمدزادگان گفت: مشکلات بیکاری و اشتغال زایی از دریچه اقتصاد دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری برطرف می‌شود.

معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت حضرت آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر از پارک علم و فناوری بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها و فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان مستقر در آن آشنا شد. 

وی در ابتدای این دیدار طی سخنرانی افزود: حضور نماینده خبرگان موجب دلگرمی کلیه فناوران و مسئولین شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک است که سرمایه امروز جوامع توسعه یافته همان سرمایه نیروی انسانی و قدرت تعقل و تفکر و عملی نمودن آن است.  

معتمد زادگان تصریح کرد : باید در کنار معیارها و ایدئولوژی خوبی که ناشی از فرهنگ اسلامی و ارزش‌های معنوی ماست به دستاوردهای عملی و الگوسازی بپردازیم، حل مشکلات بیکاری و اشتغال زایی را تنها از دریچه اقتصاد دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانستند.  

وی به سخنرانی نماینده خبرگان اشاره کرد و افزود: نمایند خبرگان نیز طی سخنرانی اعلام کرد که از یک طرف خرسندم که شاهد این پیشرفت‌های بزرگ هستم و از طرف دیگر متاسفم که چرا فضای کافی برای فعالیت این نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد، البته با دیدن این توانمندی بنده در حد توان خویش تلاش خواهم کرد که بتوانم حمایت‌های لازم را از پارک علم و فناوری در جهت توسعه امکانات بکار بندم، چنانچه باید همه ما در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بکوشیم و سیره امام راحل را که همان کار و تلاش برای رضای خدا و خستگی ناپذیری بود را الگوی خویش قرار دهیم.  

معتمدزادگان خاطرنشان کرد: در پایان جلسه با حضور نماینده محترم خبرگان رهبری حاج آقا معلمی از محصول چای رژیمی استویا شرکت دانش بنیان نوآوران زیست یاخته فرین رونمایی شد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار