معاون دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد

اسکان دانشجویان بیش از ظرفیت خوابگاه‌های کشور/ افتتاح چندین خوابگاه دانشجویی تا پایان سال

فرهادی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم پاسخگوی تمام متقاضیان خوابگاه دانشجویی باشیم گفت: درحال حاضر خوابگاه‌ها بیش از ظرفیتشان دانشجو اسکان داده‌اند.

محمدرضا فرهادی معاون دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در کل کشور مطلوب نیست گفت: چرا که ما نمی‌توانیم به تمام نیازها پاسخگو باشیم و درحال حاضر ظرفیت خوابگاه‌ها با ظرفیت واقعی آنها همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ظرفیت خوابگاه‌ها دانشجو در آنها اسکان داده شده‌اند عنوان کرد: خوابگاه‌ها استاندارد نیستند بسیاری از خوابگاه‌ها امکاناتی که به عنوان یک خوابگاه باید دارا باشند را ندارند.

فرهادی در ادامه از افتتاح چندین خوابگاه دنشجویی تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر چندین خوابگاه دانشجویی در کشور با پیشرفت 80 تا 95 درصدی در ساخت داریم که متأسفانه منابعی برای تجهیز آنها نداریم سعی شده که یک راهکار برای تأمین مالی پیدا کنیم چرا که امسال اعتباری برای تجهیز خوابگاه‌ها تخصیص داده نشده است. 

فرهادی خاطر نشان کرد: برای حل این مشکلات مالی و به پایان رساندن این پروژه‌های خوابگاهی از تسهیلات استفاده کنیم که به سرعت بهره‌وری این تسهیلات بعد از ساخت این پروژه‌ها جبران می‌شود. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار