قاسم جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معضل پایان نامه فروشی به قوت خود باقی است / هنوز نظارت بر این بخش احساس نمی‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: علیرغم اینکه از ماه‌ها پیش نمایندگان نگرانی خود را در خصوص تبعات پایان نامه فروشی ابراز کرده‌اند هنوز هیچ حرکت قابل توجه و اثرگذاری از سوی وزارت علوم در این خصوص صورت نگرفته است.

قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم اینکه از ماه‌ها پیش نمایندگان مجلس نگرانی خود را در خصوص تبعات شوم پایان نامه فروشی برای حوزه آموزشی کشور اعلام کرده‌اند اما هیچ حرکت در خور توجهی از سوی مسئولین این وزارتخانه صورت نگرفته است.

وی گفت: مشکل پایان نامه فروشی مدت‌هاست کیفیت علمی و آموزشی کشور را هدف گرفته است و حتی شان علمی کشور را در بین سایر کشورها تحت الشعاع قرار داده است لذا غفلت مسئولین وزارت علوم در رسیدگی به این معضل عجیب است. 

وی با بیان این که ما نگران آینده علمی کشور هستیم، خاطر نشان کرد: پایان نامه فروشی موجب گرایش شدید به مدرک گرایی شده است و افراد با تکیه بر پایان نامه خریداری شده به سرعت به مدرک مد نظر خود نزدیک می‌شوند.

وی افزود: ساماندهی اوضاع نا به‌ سامان پایان نامه‌های دانشجویی معضلی است که بلافاصله پس از تعطیلات سه هفته‌ای مجلس در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار