بیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال اخراج دانشجویان ایرانی پاسخگو باشند

دبیر تحکیم وحدت اسلامی گفت: کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند به دلایل واهی جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنند، امروز باید در رابطه با این عملکرد تحریم غذایی و دارویی و تحریم دانشجویان پاسخگو باشند.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اخراج دانشجویان ایرانی از دانشگاه‌های نروژ، اظهار داشت: کشورهای غربی و جبهه استکبار همیشه در پی اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 
وی ادامه داد: در رابطه با مسائل مختلف از جمله غذایی، دارویی، دانشمندان و امروز هم دانشچویان ما دنبال بهانه تراشی هستند و این نشان دهنده نیت شوم  آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران است.
 
دبیر تحکیم وحدت اسلامی تصریح کرد: بالاخره دانشجویان با مشقت در یک کشور دیگر مشغول تحصیل هستند به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران با آنها همراه نیست بخواهند دانشجویان را از درس خواندن محروم کنند این مخالف قوانین حقوق بشر است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند به دلایل واهی جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنند، امروز باید در رابطه با این عملکرد تحریم غذایی و دارویی و تحریم دانشجویان پاسخگو باشند.

انتهای پیام/   

برچسب ها: حقوق بشر ، دانشجو ، نروژ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار