مروری بر مهمترين اخبار "اجتماعی"شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: انتخاب رئیس شورا در دستور جلسه فردا نیست ، انتشار سند سیاستی از اتاق فکر کودکان کار و خیابان ، بیمارستان تأمین‌اجتماعی عسلویه افتتاح می‌شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

شاید کاندیدای ریاست شورای شهر شوم/ معلوم نیست به مسجد جامعی رای دهم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/8/2552070_342.jpg

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با شاره به نزدیک شدن انتخابات هیئت رییسه و ریاست شورا گفت: شاید کاندید ریاست شورا شوم معلوم نیست.

جزئیات درگیری مامور کلانتری با پسر شرور در وسط خیابان/پسر خلافکار راهی بیمارستان شد پسر شروری که در حین فرار از دست مامور کلانتری با پاشیدن اسپری اشک آور به سمت وی حمله ور شده بود، با اصابت یک گلوله راهی بیمارستان شد.

دور جدید پیش ثبت نام های عتبات آغاز شد

 سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: شروع پیش ثبت نام اعزام به عتبات عالیات از امروز شنبه هشتم شهریورماه تا ساعت 24 روز شنبه 15 شهریور ماه آغاز شد.

تولید نرم افزار‌های حاوی 4 کتاب عربی و فارسی در حوزه دین
 مرکز تحقیقات رایانه‌ای علوم اسلامی نرم‌افزار لبیک 1 حاوی کتابخانه‌ای با بیش از 400 عنوان کتاب عربی و فارسی را تهیه کرده است.

انتخاب رئیس شورا در دستور جلسه فردا نیست

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: انتخاب رئیس شورا در دستور جلسه غیر علنی فردا نیست.

سقوط لوله در تونل خط سه مترو حرکت قطار در این مسیر را مختل کرد
سقوط لوله در تونل خط سه مترو حدفاصل ایستگاه جوادیه تا راه آهن حرکت قطارها را در این مسیر مختل کرد.

نقل و انتقال قانونی فیش حج تمتع فراهم شد
رئیس سازمان حج و زيارت تاکید کرد: فروش فيش حج تمتع داراي اولويت تشرف در همان سال قانوني است و امكان اين كار در دفاتر خدمات زيارتي سراسر كشور فراهم شده است.

انتشار سند سیاستی از اتاق فکر کودکان کار و خیابان
 مدیر کل دفتر امور آسیب‌های اجتماعی وزارت رفاه گفت: پس از گذشت شش ماه فعالیت اتاق فکر کودکان کار و خیابان، سند سیاستی این اتاق فکر تهیه و تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

نمایشگاه‌های فروش اتومبیل در منطقه 11 ساماندهی می‌شوند
 معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 از طرح ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل که اقدام به پارک خودرو‌ها در حاشیه خیابان‌ها نموده‌اند خبر داد.

بیمارستان تأمین‌اجتماعی عسلویه افتتاح می‌شود
 در آخرین روز از هفته دولت و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، بیمارستان تأمین‌اجتماعی نبی‌اکرم (ص) عسلویه افتتاح می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار