بنگر:مسئولان باهم کنار بیایند و مشکلات را حل کنند

مدافع پرسپولیس گفت:مدیرعامل و اسپانسر آمدند اما چه فایده‌ای داشت؟ به جای اینکه علیه این و آن مصاحبه کنند یک درصد از قرارداد بازیکنان را بدهند.

به گزارش گروه ورزشی بشگاه خبرنگاران محسن بنگر پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صبا در خصوص اینکه سرخ‌پوشان از بحران خارج شده‌اند، اظهار داشت:بحرانی درکار نیست. بحران یعنی حاشیه سازی برای تیمی که قصد دارد مدعی باشد .ما از اول هم حاشیه نداشتیم.دوستان اجازه بدهند بازی کنیم و حاشیه نداشته باشیم . هر تیم اوج و فرود دارد ما به زودی مدعی خواهیم شد بازیکنان همه وقت گذاشتند و کادرفنی کوتاهی نکرده است.
 
وی در مورد قراردادها  ادامه داد: مدیرعامل و اسپانسر آمدند اما چه فایده‌ای داشت؟ به جای اینکه علیه این و آن مصاحبه کنند یک درصد از قرارداد بازیکنان را بدهند.ما پاداش نخواستیم همان مبالغ قانونی قراردادها را به ما بدهند. اضافه تر نخواستیم. امیدوارم برای بازی آینده مقابل تراکتورسازی کمی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا آنها شارژ روحی شوند و به نفع تیم مصاحبه کنند تا اینکه علیه یکدیگر مصاحبه انجام دهند. ما با کسی قرض ورزی نداریم که زیر پای کسی را خالی کنیم. فقط به وعده هایشان عمل کنند.
 
مدافع سرخ‌پوشان گفت:اینکه از ما می پرسید فلان تیم پولی گرفته یا نه یعنی مسئله ساختن . دنبال حرف و حدیث بودن.  در مورد خودم صحبت می‌کنم که تا امروز هیچ خبری نبوده و فقط شعار شنیدم. قول بوده . عملی ندیدم. ما هم در باد این شعار بازی می‌کنیم، سیاسی و یا هر کسی که مسئول تیم است به فکر بچه‌ها باشند تا مشکلات آنها برطرف شود.با انگیزه بازی کردن شارژ روحی می خواهد. کسی از تسلیم شدن حرفی نمی زند .ما  بازی می کنیم ولی حق و حقوقی هم داریم. مسئولان مشکلات را باید حل کنند .اصلا برای همین مسئولیت دارند که هم ارتزاق مالی کنند و هم حمایت روحی.
برچسب ها: لیگ ، بتر ، خلیج ، همیشه ، فارس ، ایران ، دایی ، مرفاوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار