در جلسه‌­ای حسن روابط میان مؤسسه IDP با دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأکید قرار گرفت

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال وضعیت برگزاری آزمون آیتلس در ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی واحد تهران شمال در جلسه‌ای که در دفتر ریاست این واحد با حضور علوی فاضل (معاونت سنجش و پذیرش)، صفا نیا، رئیس واحد تهران شمال، شنگرفام (رییس مرکز آزمونهای استاندارد زبان)، دکتر شمس (رییس واحد جنوب) و درین وردین (مدیر منطقه آیلتس در خاورمیانه)، وضعیت برگزاری آزمون آیلتس در ایران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.



در ابتدا این جلسه صفانیا ضمن خیرمقدم به همه حضار، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های منطقه دانست و از اینکه آزمون‌های بین المللی توسط این دانشگاه برگزار می‌­گردد ابراز خرسندی کرد. 

در ادامه این جلسه علوی فاضل معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، از سیاست‌های جدید دانشگاه صحبت کرد و خاطرنشان ساخت: دانشگاه آزاد اسلامی در پی آن است که خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد و بتواند به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی و علمی در جهان شناخته شود. 

وی گفت: برگزاری آزمون آیلتس یکی از افتخارات و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی است که باعث می‌­شود خیل عظیم علاقه مندان به این آزمون بدون آنکه از کشور خارج شوند و هزینه اضافی پرداخت کنند، بتوانند در ایران و با فراهم بودن شرایط مناسب توسط دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت کنند. 

وی در ادامه افزود: ما در حال حاضر بطور میانگین هر ماه دو آزمون در دو ماژول آکادمیک و جنرال برگزار می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم برگزاری این آزمون را علاوه بر سه شهرستان شیراز، رشت و کرمانشاه به سایر شهرستان­‌ها گسترش دهیم تا داوطلبان سایر شهرستان‌ها هم بتوانند در شهر محل زندگی خود در این آزمون شرکت کنند. 

علوی فاضل تأکید کرد: برای ما اعتبار جهانی دانشگاه آزاد اسلامی مدنظر است و ما در آینده نزدیک آزمون تافل (TOFEL) و GRE را نیز برگزار خواهیم کرد. 

در ادامه این جلسه درین وردین مدیرمنطقه‌ای آیلتس گفت: برای ما هم باعث بسی خرسندی است که نهادی همچون دانشگاه آزاد برگزار کننده آزمون آیلتس است و به سبب اعتبار پیشینهٔ این مرکز، ما حساب ویژه­ای روی این دانشگاه باز کرده­ایم و امیدواریم بتوانیم در آینده این روابط را گسترش دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار