مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد درخصوص خبر امروز این روزنامه مبنی بر اظهارات محمدرضا صادق مبنی بر تحمیل شدن اسماعیلی به دولت گفت: خبر امروز ما اشتباه بوده و قضیه به این شکل نبوده است

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد  با اشاره به خبر امروز این روزنامه مبنی بر اظهارات صادق مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور بر تحمیل شدن پرویز اسماعیلی به دولت گفت: متاسفانه خبر امروز ما به دلیل برداشت غلط خبرنگار اشتباه بود.

وی افزود: جریان به این شکل بوده است که خبرنگاران از نحوه چینش سوالات از سوی آقای اسماعیلی ناراضی بودند و خطاب به آقای صادق گفتند که اسماعیلی گزینه تحمیل شده به دولت است و نباید شما در برابر این اقدام آقای اسماعیلی کوتاه می‌آمدید.

مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد گفت:  ما اشتباه کریم و قضیه به آن شکلی نبوده است که به عنوان خبر در روزنامه منشتر شده است؛ یعنی این جملات به اشتباه از زبان آقای صادق نقل شده بود. اما نقد ما نسبت به آقای اسماعیلی و تیم رسانه‌ای دولت پابرجاست.

شایان ذکر است روزنامه آفتاب یزد امروز در صفحه اول خود طی یادداشت انتقادی از نحوه چیدمان خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته رئیس‌جمهور، نوشته بود که "محمدرضا صادق پس از نشست خبری به خبرنگاران  گفته است که پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور به دولت تحمیل شده است!"

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار