سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: برای آشنایی با آب و هوای تایلند ۳ روز زودتر عازم این کشور می‌شویم

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مصطفی قنبرپور- سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: آخرین روز تمرینی تیم ملی نوجوانان امروز برگزار شد و فردا علیرضا فغانی یک جلسه کلاس داوری توجیهی برای بازیکنان برگزار می‌کند.

وی افزود: همانطور که می‌دانید ما در دوره مقدماتی توانستیم به عنوان تیم اول به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند صعود کنیم به خاطر آشنایی بازیکنان به شرایط آب و هوایی تایلند و رطوبت و شرجی بودن زیاد این کشور 3 روز زودتر به تایلند می‌رویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کار سختی در این مسابقات داریم تمامی حریفان برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی با قدرت و برنامه‌ریزی پا به مسابقات می‌گذارند هیچ کدام از 16 تیم حریف‌های آسانی نیستند و واقعاً کار سختی در پیش داریم. اولین بازی ما 16 شهریور مقابل قطر برگزار می‌شود سپس 18 شهریور با عربستان بازی می‌کنیم و در آخرین بازی مرحله گروهی 20 شهریور به مصاف سوریه می‌رویم.

وی در پایان گفت: ما در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کردیم و تلاش کردیم آنها را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم. به امید خدا با دعای خیر مردم و تلاش اعضای تیم بتوانیم دست پر به کشور بازگردیم و سهمیه حضور جام جهانی را  کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار