آذری: انتخاب گل محمدی در نیمکت تیم ملی مایه افتخار ماست

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص انتخاب گل محمدی به عنوان دستیاری کی روش گفت: انتخاب سرمربی تیم ما به عنوان دستیاری کی روش برای تیم ما مایه مباهات است.

سعید آذری،‌ مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: اگر کی روش گل محمدی را به عنوان دستیار انتخاب کند مایه مباهات و افتخار برای باشگاه ما است.

وی ادامه داد: گل محمدی سال‌ها پیراهن تیم ملی را به تن کرده است و من معتقد هستم وی استحقاق قرار گرفتن در روی نیمکت تیم ملی را دارد.

وی تصریح کرد: ادامه همکاری گل محمدی در صورت انتخاب وی از سوی کی روش به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن یا نشستن بر روی نیمکت تیم ملی در وهله اول تصمیم با شخص گل محمدی است و پس از آن در نشستی که با صدر محمدی خواهیم داشت این مسئله بررسی و پیگیری خواهد شد.

آذری اذعان داشت: امیدوارم هر چه صلاح است در مورد گل‌ محمدی و تیم ما رقم بخورد اما  باید بدانی بازیکنان فعلی تیم ذوب‌آهن از سوی این سرمربی انتخاب شده‌اند و این سرمربی با پیشنهاد بنده و اخذ آرای حداکثری انتخاب شده است.

آذری در خصوص در اختیار گذاشتن بازیکنان برای تیم ملی امید گفت: تیم فوتبال ما دو نفر از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنانمان را در اختیار تیم ملی امید قرار داده است ما مشکلی از بابت در اختیار قرار دادن بازیکنان نداریم.

مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: با مقایسه آمار و ارقام امتیازات متوجه خواهیم شد که تیم ما نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی کرده است، البته باید در نظر بگیریم که در کوتاه مدت نباید در مورد نتایج به دست آمده تصمیم و پیش داوری کنیم.

آذری خاطرنشان کرد: تیم ما تمرینات خوبی را پشت سرگذاشت ما برای بازی با تیم فوتبال سایپا آماده هستیم. من از صدر محمدی و هوادارانی که تیم خودشان را حمایت می‌کنند کمال تشکر را دارم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار