وزیر بهداشت در نماز جمعه شاهرود:

دولت تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده به کار بسته است

هاشمی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه شاهرود گفت: دعا کینم این دولت در انجام کارهای خود در راستای تحقق اهداف شهدای عزیز و آنچه خداوند مقدر کرده است موفق باشد.

به گزارش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا)؛ سید حسن هاشمی در سفر یکروزه خود به شهرستان شاهرود با شرکت در نماز جمعه این شهر طی سخنانی با تبریک میلاد حضرت ثامن الحج علی این موسی الرضا (ع) بیان داشت: از بین هزاران یادگار حضرت امام (ره) نماز جمعه از یادگارهای بسیار ارزشمندی است که فواید بسیار دارد. 

وی با اشاره به تاکید دولت برای گرفتن فرصت‌ها از دشمنان ملت ایران افزود: دولت تدبیر وامید تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌هایی که به مردم داده به کار بسته است. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به فعالیت‌های دولت در زمینه معیشت، سیاست‌های داخلی و خارجی کشور گفت: هدف دولت گرفتن فرصت‌ها از دشمن با رعایت عزت، حکمت و مصلحت مردم است. 

 وی از از مردم خواست برای خدمتگزاران خود در دولت دعا کنند تا آن‌ها بتوانند در راستای تحقق اهداف امام راحل (ره) و شهدا گام بردارند. 

وزیر بهداشت با اشاره به فرمایشات ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه‌ای و سیاست‌های دولت در استفاده حداکثری از امکانات موجود عنوان کرد: در آینده نزدیک برای هر دانشگاه، ماموریت ویژه‌ای تعریف خواهد شد تا دانشگاه‌ها موفق‌تر از قبل عمل کنند. 
 
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه فرصت پژوهش در شاهرود فراهم است تصریح کرد: ظرفیت علمی این شهرستان با توجه به سابقه علمی و فقهی آن بسیار بالا است و وظیفه ما حمایت از این ظرفیت است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۵:۰۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۳
سلام من پرستار بیمارستان دولتی در شهرستان سمنان هستم قرار بود در سال 93 40 درصد به حقوق پرسنل اضافه بشه که وزیر بهداشت هم تایید کرده بودند اما خبری نشد لطفا پیگیری کنید.ممنون