وزیر بهداشت در جمع مردم فریمان؛

بیمارستان 64 تختخوابی فریمان تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد

هاشمی در جمع مردم فریمان از تکمیل و راه اندازی بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان تا پایان خرداد ماه خبر داد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ سید حسن هاشمی در جریان هشتمین سفر استانی هیات دولت به خراسان رضوی به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان فریمان در جمع مردم این شهرستان حضور یافت و طی سخنانی ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای شهرستان فریمان و به ویژه سید شهدای این شهر، شهید مطهری و نیز ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم این شهرستان به تشریح اقدامات دولت در یک سال گذشته پرداخت.

وی گفت: دولت در حوزه اقتصادی تورم را از 45 درصد به 25 درصد کاهش داده است و توجه به معیشت و رفاه مردم همواره جزء دغدغه ها و اولویت های دولت بوده است به نحوی که با مجموعه اقدامات صورت گرفته، آرامش نسبی در حوزه اقتصادی کشور ایجاد شده است.

وزیر بهداشت همچنین به اقدامات دولت در بعد بین المللی و سیاست خارجی پرداخت و با اشاره به حوادث جاری در کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق و غزه گفت: با توجه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش موثر دولت، ضمن حفظ عزت و ارزشهای اسلامی کشور، بهانه از دست دشمنان خارج شده و در حال حاضر آرامش نسبی ایجاد شده است.

هاشمی در ادامه به مشکلات بهداشت و درمان شهرستان فریمان اشاره کرد و گفت: با توجه به نزدیکی فریمان به مشهد و جمعیت زیاد، فریمان بیمارستان مناسبی ندارد و امیدواریم بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد در مورد مشکلات خشکسالی در روستاهای این شهرستان و نیز مشکلات دامداران و همچنین ترافیک راه ها و جاده های این منطقه، در جلسات دولت تصمیمات مناسبی اتخاذ شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار