رئیس کمیته اجرایی و ارزیابی جایز ملی مدیریت فناوری و نو‌آوری:

شرکت‌های دانش‌بنیان برتر معرفی نامه معتبر دریافت می‌کنند

الیاسی گفت: سومین همایش جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در اواخر دی ماه 93 برگزار می‌شود که شرکت‌های دانش بنیان برتر معرفی نامه معتبر دریافت می‌کنند.

مهدی الیاسی رئیس کمیته اجرایی و ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری در گفتگو با خبرنگار دانش بنیان باشگاه خبرنگاران گفت: جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برای سومین سال متوالی با حضور تمامی فعالان در عرصه فناوری امسال در اواخر دی ماه و یا اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: هدف ما از برگزاری چنین همایشی این است بتوانیم به صورت یک مکمل برای سیاست‌های کشور در اقتصاد دانش بنیان فعالیت کنیم و هم اکنون تلاش می‌شود که سهم محصولات دانشی را افزایش دهیم یا شرکت‌های دانش بنیان در عرصه نوآوری توانمند شوند.

الیاسی تصریح کرد: در سال گذشته که سال دوم برگزاری این همایش بود 80 شرکت دانش بنیان در بخش‌های مختلف فناوری و نوآوری در این همایش حضور داشتند که البته امسال شاهد حضور فعال تر در این رابطه هستیم تا حدی که حدود 200 شرکت دانش بنیان در این همایش حضور دارند.

وی در ادامه حامیان همایش جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری اشاره کرد و اظهار داشت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم از جمله حامیان این جایزه هستند.

الیاسی در ادامه به سطوح مختلف این همایش اشاره کرد و افزود: این همایش در 3 سطح شرکت‌های کوچک و فناور‌ بنگاههای شرکت های پایدار و بزرگ و شرکت‌های هولدینگ که وابسته به بنیادهای مختلف در کشور هستند، برگزار می‌شود.

الیاسی تصریح کرد: از جمله حمایتهایی که به صورت جایزه به شرکت‌های دانش بنیان برتر و انتخاب شده تعلق می گیرد عبارتند از این که شرکت‌های برتر معرفی نامه معتبر دریافت می‌کنند و دریافت این معرفی نامه به منظره حمایت حامیان صندوق وابسته به معاونت علمی است بنابراین علاوه بر اینکه شرکت‌های برتر کوچک به شرکت‌های بزرگ متصل می‌شوند، می‌توانند از دریافت حمایت‌ها تسهیلات در الویت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: سومین همایش جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در اواخر دی‌ماه و اوایل بهمن 93 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.