ترفندهای شبانه؛

چند ترفند کاربردی در Gmail

در ترفند امروز راهکارهايي ساده را در محيط جيميل آموزش مي دهيم تا بتوانيد به کمک آن هاحرفه اي تر و راحت تر با آن کار کنيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، به ظاهر جيميل خود سر و سامان دهيد: جيميل در ظاهر محيط شلوغي دارد که ممکن است براي بعضي ها جذاب باشد اما براي برخي هانيز آزار دهنده! اگر وضوح تصوير نمايشگر شما خيلي پايين يا خيلي بالا باشد و همچنين از نظر ابعادي کوچک يا بزرگ باشد، اين ويژگي ممکن است بيشتر به چشمتان بيايد.

براي اين که تراکم آيکن ها و ايميل ها بيشتر ودر اصطلاح جمع و جورتر شود، بهتر است از حالت نمايش Compact يا فشرده استفاده کنيد و اگر مي خواهيد عناصر بزرگ تر شود، حالت Comfortable را انتخاب کنيد. براي انتخاب اين حالات نمايش، از آيکن چرخ دنده استفاده کنيد که در سمت بالا و راست ديده مي شود.

ايميل هاي حجيم را حذف کنيد: اگر فضاي ۱۵ گيگابايتي جيميل شما رو به اتمام است، مي توانيد با استفاده از اين لينک بررسي کنيد که فضاي موجود به چه صورت استفاده شده است و براي خالي کردن موارد حجيم بايد از کجا شروع کرد.

براي اين کار عبارت "size:[x number]m" را جست وجو کنيد. دقت کنيد که بايد کوتيشن مارک ها هم وجود داشته باشد. به عنوان مثال با جست وجوي عبارت "size:۱۰۰k" تمام ايميل هايي که ظرفيت بيش از ۱۰۰ کيلوبايت را اشغال کرده اند، نمايش داده مي شوند و اگر به جاي k از m استفاده کنيد، مي توانيد ايميل هاي بيشتر از ۱۰۰ مگابايت را پيدا کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن زنگی آبادی
۱۶:۵۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
جمیلم روی یه گوشی ال‌جی کا۱۰هست که من
گوشیموگم کردم می‌خوام جمیلموازروی اون گوشی پاک
کنم درضمن گذرواژه جیملمو یادم نیست روی اون
خطی هم که وسله اون خط هم بنام خودم نبود الان
هرچی رنگش میزنم میگم کدجیمیلمو بده نمیده چکارکنم
United States of America
آرش
۱۶:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خستنه باشی حقیقتش گوشیم فارسی نمیشه اچ تی سی زیادم سردرنمیارم فقط میتونم جیمیلوبسازم راهی هست
United States of America
آرش
۱۶:۴۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خستنه باشی حقیقتش گوشیم فارسی نمیشه اچ تی سی زیادم سردرنمیارم فقط میتونم جیمیلوبسازم راهی هست
آخرین اخبار