"الک بالدوین" و "دنی گلوور" ستارگان فیلم "اندرون"

"الک بالدوین" و "دنی گلوور" ستارگان فیلم علمی تخیلی "اندرون" خواهند بود.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر ؛ الک بالدوین" و" دنی گلوور" به فیلم "اندرون" خواهند پیوست. این دو بازیگر قرارداد بازی در این فیلم علمی - تخیلی و اکشن را با کمپانی ای.ام.جی.آی پیکچرز امضا کرده‌اند.

کمپانی ای.ام.جی.آی سرمایه‌گذار و تولید کننده فیلم تازه تاسیسی است که توسط " آندره ایروولینو" و خانم "مونیکا باکاردی" اداره می‌شود. این کمپانی اخیرا فیلم "متواضع" با بازی " آل‌پاچینو" و کارگردانی "بری لونسیون" را به جشنواره فیلم تورنتو فرستادند.

ابتدای "اندرون" گروهی از مردان و زنان جوان در دخمه‌ی پرپیچ و خمی که ترس‌آور است، بیدار می‌شوند. آنها به خاطر نمی‌آورند کی هستند و چطور در این سیاهچال گیر افتاده اند. این گروه باید کدهایی را رمز‌گشایی کنند و نشانه‌ها را بفهمند. بنابراین برای نجات از این سیاهچال با یکدیگر عهدی می‌بندند.

و این در حالی است که انسان‌های دنیای بیرون بر سر سرنوشت آنها شرط‌بندی کرده‌اند.

" بالدوینل و" گلوور" به بازیگرانی هم‌چون" میشل رایان"، " اسکین"،" جان کورتاجارنا"، " گیل هارولد" و" لئو هوارد" پیوستند.

فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی فیلم بر عهده‌ی" فرانسیسو سینکه مانی" است، که این فیلم اولین تجربه‌ی کارگردانی او به شمار می‌رود.

" ایروولینو" درباره فیلم" اندرون" گفت: داستان فیلم " اندرون‌" آن‌قدر جالب است که طرفداران فیلم‌های علمی – تخیلی را در سراسر دنیا به هیجان می‌آورد، اما وقتی بازیگرانی مثل" بالودین" و" دی گلوور" به گروه بازیگران ملحق می‌شوند، معیارهای فیلم بهتر و بهتر می‌شود. بسیار خوشحالیم که تولید این فیلم را به کارنامه ی خو اضافه می کنیم و مشتاقیم روی فیلمی کار کنیم که قدرت محبوبیت بالایی دارد."


انتهای پیام اس/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار