"بازی تقلید" برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم از نگاه مخاطبین در جشنواره‌ی تورنتو

"بازی تقلید" به کارگردانی "مورتن تیلدوم" توانست جایزه معتبر بهترین فیلم از نگاه مخاطبین را در جشنواره‌ی تورنتو از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران و به نقل از ورایتی، فیلم و بازی تقلید به کارگردانی "مورتن تیلدوم" موفق شد در جشنواره بین المللی فیلم "تورنتو" امسال جایزه‌ی با ارزش "انتخاب مردم" را کسب کند.
 
در اکثر موارد فیلم‌هایی که در "تورنتو" این جایزه را می‌برند، شانس برنده شدن بیشتری در اسکار خواهند داشت. سال گذشته این جایزه به فیلم "12 سال بردگی" رسید و این فیلم توانست اسکار بهترین فیلم را کسب کند. در سال‌های قبل نیز فیلم‌هایی نظیر "زیبای آمریکایی"، "میلیونر زاغه نشین" و "کتاب با رقه امید" توانسته در این جشنواره جایزه‌ی "انتخاب مردم" را از آن خود کند.
 
جشنواره‌ی تورنتو که ساعات پایانی‌اش در سپری می‌کند اولین جایزه‌ی معتبرش را به فیلم "بازی تقلید" اعطا کرد. در این فیلم "بندیکت" کامبرباچ در نقش یک کد شکن بریتانیایی به نام "آلن ترنینگ" به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم که در حال و هوای جنگ جهانی دوم و به کارگردانی "مورتن تیلدوم" ساخته شده است، در تاریخ 21 نوامبر 2015 به نمایش در خواهد آمد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار