جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریورماه با حضور نوش آبادی

جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریورماه با حضور نوش آبادی معاون وزیر برگزار شد.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگارانبه نقل از روابط عمومی مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور نوش آبادی معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد شهریور در یک فضای صمیمی برگزار شد.
 
در این مراسم هنرمندان سرشناس و برجسته ای همچون ایراندخت درودی، شهلا ریاحی، گوهر خیراندیش، عباس مشهدی زاده، هارون کلیمی یشایائی، جعفر حسنخانی، عباس شیر خدایی، محمد اسماعیلی، عبدالکاظم صادقا حضور داشتند.
 
 نوش آبادی معاون وزیر ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان با ارجح دانستن حقوق مالکیت معنوی کلیه آثار هنری و قول پیگیری آن اعلام کرد: امیدواریم در سفر اخیر خود به کنوانسیون بین المللی حقوق مالکیت معنوی در ژنو و اتفاقات خوبی که در داخل کشور افتاده در آینده ای نزدیک اخبار خوشایندی در خصوص دفاع از حقوق معنوی آثار هنرمندان ایرانی بشنوید تا تمام هنرمندان عزیز بتوانند با خاطری آسوده به فعالیت هنری خود بپردازند و تمام حق و حقوق آنان در همه شرایط در نظر گرفته شود.
 
وی همچنین از اقدامات و فعالیت های کوتاه و پر ثمر مدیر عامل مؤسسه و همکارانش تقدیر و از حمایت معاونت ذیربط در حوزه حقوقی و مالکیت معنوی حفظ آثار، قوانین مرتبط با حقوق هنرمند در مجلس شورای اسلامی و ظرفیت های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها خبر دادند.
 
 نوش آبادی پیشنهاد دادند مشابه اینگونه جشن ها برای هنرمندان پیشکسوت شهرستانی هم برگزار شود.
 
سید عباس عظیمی مدیر عامل مؤسسه به رسم دیگر برنامه ها ضمن تشکر بابت حضور آقای نوش آبادی معاون امور حقوقی، مجلس و استان ها از اعتماد اساتید پیشکسوت در این دو سال اخیر قدردانی کرده و گفت: در طی جشن تولد ماهانه که از آذرماه سال گذشته شروع شده توانسته ایم بهانه ای خوب و زیبایی برای گردهم آمدن پیشکسوتان فراهم کنیم و امیدوارم با تقویت مؤسسه هنرمندان پیشکسوت آنگونه که شایسته شما است، در کنارتان باشیم و به وظایف و فعالیت های جدی تر خود بپردازیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: جشن ، نوش آبادی ، تولد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار