سه پیروزی در پایان دور سوم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان 2014 برای ایران رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیروزی های به دست امده برای ایران به شرح زیر است :
دور سوم (93/6/30):
در این دور از مسابقات که روز گذشته ساعت 19:30 برگزار شد، در بخش پسران، محمد امین طباطبایی وسید خلیل موسوی به ترتیب برابر حریفان خود از جمهوری چک و چین به پیروزی رسیدند و نیما جوانبخت بازی را به حریف هندی خود واگذار کرد.
در بخش دختران، درسا درخشانی حریف خود از استرالیا را شکست داد. صدیقه کلانتری و مطهره اسدی مغلوب حریفان خود از آمریکا و چین شدند.
دور چهارم مسابقات امروز (دوشنبه) ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.  
دور دوم (93/6/30):
 در این دور از مسابقات که امروز (یکشنبه) ساعت 12:30 برگزار شد،
در بخش پسران، محمد امین طباطبایی و نیما جوانبخت به ترتیب برابر حریفان خود از آفریقای جنوبی و الجزایر به پیروزی دست یافتند و سید خلیل موسوی برابر حریف خود از فنلاند به تساوی رضایت داد. در بخش دختران، صدیقه کلانتری، مطهره اسدی و درسا درخشانی به ترتیب برابر حریفان خود از الجزایر، قزاقستان و اکراین به پیروزی دست یافتند. 
 دور اول:(93/6/29)
در بخش پسران، سید خلیل موسوی و نیما جوانبخت به ترتیب برابر حریفان خود از آفریقای جنوبی و نروژ به پیروزی دست یافتند و محمد امین طباطبایی در برابر حریف خود از مالزی به تساوی دست یافت. در بخش دختران، صدیقه کلانتری، مطهره اسدی و درسا درخشانی به ترتیب برابر حریفان خود از هندوستان، آمریکا و نروژ به برتری دست یافتند. 
 گفتنی است مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (رده سنی 18-8 سال) از تاریخ 28 شهریور لغایت 8 مهرماه در آفریقای جنوبی (دوربان) برگزار می شود.
شایان ذکر است در این دور از مسابقات دربخش دختران در رده سنی زیر 10 سال 68 نفر از 32 کشور، رده سنی زیر 12 سال 79 نفر از 39 کشور و رده سنی زیر 16 سال 83 نفر از 49 کشور شرکت کرده اند. همچنین در بخش پسران در رده سنی زیر 14 سال 100 نفر از 56 کشور، رده سنی زیر 16 سال 93 نفر از 52 کشور و رده سنی زیر 18 سال 74 نفر از 49 کشور حضور داشته اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار