رسول نجفیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

عروسک‌های جشنواره‌ای برای نوشت افزارها مناسب نیستند

بازیگر تئاتر گفت: زمانی می‌توانیم از شخصیت‌های عروسکی در نوشت افزار‌ها استفاده کنیم که آن شخصیت بر اثر کثرت در ذهن مردم حک شده باشد.

رسول نجفیان بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص حضورش در جشنواره نمایش‌های عروسکی گفت: به غیر از دوره‌هایی که در خارج از کشور بودم، این دهمین دوره‌ای است که در جشنواره نمایش‌های عروسکی حضور پیدا کردم.
 
وی در خصوص موفقیت شخصیت‌های عروسکی در این چند دوره گفت: زمانی که این شخصیت را در رسانه تصویری مطرح می‌کنیم، خیلی سریع مطرح می‌شوند ولی این امر در رسانه‌ای که در قالب یک جشنواره است خیلی دشوار اتفاق می‌افتد و به نظر نمی‌رسد که بتوانیم شخصیت‌ جا افتاده‌ای مثل کلاه قرمزی را جا بیاندازیم.
 
نجفیان اظهار داشت: زمانی می‌‌توانیم از شخصیت‌های عروسکی در نوشت افزارها استفاده کنیم که آن شخصیت بر اثر کثرت در ذهن مردم حک شده باشد و نمی‌توانیم از شخصیت‌های جشنواره در نوشت افزار استفاده کنیم مگر آن‌که در رسانه‌ی تصویری از آن استفاده شده باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای من در جنوب تهران شخصیت عروسکی جا افتاده در این برنامه هم اکنون سیمرغ است؛ سیمرغی که زال را نمی‌خورد و بزرگش می‌کند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار