بازی‌های آسیایی اینچئون؛

احتمال کسب چهار مدال در روئینگ‌

فردا در بازی‌های آسیایی اینچئون هفت مدال توزیع خواهد شد که تیم ایران در چهار رشته روئینگ‌ حضور دارد و امید بسیاری به کسب مدال‌های رنگارنگ‌ وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات آسیایی اینچئون روئینگ‌ فردا در هفت رشته فینالA برگزار خواهد شد.
 
 در رشته دو نفره زنان تک پا دو تیم ایران نماینده ندارد، یک نفره مردان سبک وزن اولین رشته‌ای خواهد بود که در ایران حضور دارد و امید به کسب مدال بسیار زیاد است عاقل حبیبیان‌ پارو زن این رشته به مصاف ورزشکارانی از ازبکستان، هند، کره جنوبی، هنگ کنگ و کره شمالی می‌رود در رشته دو نفره زنان و دو نفره مردان سبک وزن تیم ایران نماینده ندارد.
 
در چهار نفره زنان سبک وزن، تیم ایران متشکل از حمیرا برزگر،‌ نازنین ملایی، مهسا جاورو‌ ، سولماز عباسی با تیم‌های تایلند، کره جنوبی، اندونزی، چین و ویتنام به رقابت خواهد پرداخت.
 
 در چهار نفره مردان نیز تیم ایران با حضور سیاوش سعیدی، خشایار عباس آبادی ، مسعود فتحی و صابر نادری با تیم‌های هنگ کنگ، قزاقستان، کره جنوبی، چین و چین تایپه فینال را برگزار خواهد کرد.
 
 آخرین مسابقه در رشته یک نفره زنان است نازنین رحمانی می‌تواند یک مدال برای کاروان تیم ملی ایران به ارمغان آورد چرا که فقط سه تیم از ویتنام، هنگ کنگ و کره جنوبی با ایران در  فینال حضور دارند و اگر چه حریفان سر سختی می‌باشند ولی کسب مدال دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: احتمال ، تیم ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار