ماجدی: عمران‌زاده خدمت سربازی‌اش را در تیم پاس همدان گذرانده است/ برکناری قلعه‌نویی شایعه است

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص شایعات مطرح شده کارت معافیت عمران‌زاده و ابراهیمی گفت: برخی افراد بیکار نشسته‌اند و صحبت‌های بی‌محتوا در مورد کارت معافیت بازیکنان انجام می‌دهند.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: راجع به شایعات مطرح شده در خصوص کارت معافیت عمران‌زاده و ابراهیمی حرفی ندارم چرا که آدم‌های بیکار نشسته‌اند و روزی دو اسم درمی‌آورند و صحبت‌های دور از منطق درباره این بازیکنان انجام می‌دهند.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه بیان داشت: صحبت‌های عنوان شده درباره کارت معافیت حنیف عمران‌زاده و امید ابراهیمی بی‌محتوا است چرا که پیگیری کارت‌های معافیت به عهده سازمان نظام وظیفه است و این سازمان فقط حق نامه زدن به باشگاه‌ها را دارد و افراد متفرقه بهتر است حرف‌های بی‌منطق نزنند.

وی درباره کارت معافیت حنیف عمران‌زاده تصریح کرد: حنیف عمران‌زاده در طی مدت سربازی‌اش در تیم پاس همدان بازی کرده است، این حرف‌ها درباره کارت معافیت این بازیکن دور از منطق است.

ماجدی همچنین درباره برکناری قلعه‌نویی ادامه داد: اصلا چنین مسئله‌ای در باشگاه استقلال عنوان نشده است و این خبر را تکذیب می‌کنم چرا که این حرف‌ها اشتباه است و فقط بعضی افراد یاد گرفته‌اند سوژه درست کنند و به این طریق باشگاه‌ها را به هم بریزند و بهتر است اصلا به این موارد نپردازیم چرا که آرامش برای هر باشگاهی در حال حاضر واجب‌تر است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: خسرو حیدری و هاشم بیگ‌زاده از امروز در تمرینات استقلال حضور خواهند داشت و با نظر کادر پزشکی این دو بازیکن برای بازی مقابل تیم ذوب‌ آهن اصفهان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار