رودهن/

راه اندازی مترو مشکلات کنونی شهرستان پردیس را برطرف می کند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: ساخت و راه اندازی مترو می ‌تواند مشکلات کنونی شهرستان پردیس را تا حدود زیادی برطرف کند.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: مطالعات مقدماتی متروی پردیس انجام شده و شرکت‌ های داخلی و خارجی در این زمینه اعلام آ‌مادگی کرده ‌اند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید تعهد کرده تا مسکن مهر را به پایان برساند و هیچ توقفی در 11 فاز اجرایی پروژه‌ های مسکن مهر پردیس مشاهده نمی‌ شود.

حیدری افزود: شهرستان پردیس دو سال است که به شهرستان ارتقا پیدا کرده و دارای فرمانداری شده است.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: در ابتدا، این شهرستان با توجه به وجود پارک فن ‌آوری و دانشکده علوم شناختی به عنوان شهری تحقیقاتی و پژوهشی مطرح و برای جمعیت 180 هزار نفری پیش ‌بینی شده بود؛ اما به مرور زمان این سیاست‌ ها تغییر کرد و با اجرای بزرگ‌ ترین پروژه مسکن مهر در پردیس، این شهر تبدیل به شهرستانی بزرگ و جمعیتی با افق 600 هزار نفری شد.

وی ادامه داد: این تغییر سیاست برای شهرستان مشکلاتی را ایجاد کرده است، دولت تدبیر و امید تعهد کرده تا مسکن مهر را به پایان برساند و این موضوع با سرعت توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس در حال انجام است و هیچ توقفی در 11 فاز اجرایی پروژه‌ های مسکن مهر پردیس مشاهده نمی‌ شود.

حیدری افزود: در فازهای 11 و هشت، 11 هزار واحد مسکونی در حال ساخت است، مشکل عمده آن‌ها مسئله زیرساخت ‌هاست که در این رابطه چاره ‌اندیشی نشده و دولت گذشته باید در مورد آن فکری می‌ کرد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: اکنون مبالغ پرداخت شده توسط مردم بابت مسکن است، ولی برای تأمین زیرساخت ‌ها نظیر آب، برق، گاز، جاده، مدرسه، مسجد، مرکز فرهنگی و کلانتری با مشکل مواجه هستیم.

وی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرده تا تکمیل نشدن زیرساخت ‌ها مسکن مهر تحویل داده نشود، مردم برای تحویل مسکن مهر بسیار مراجعه می ‌کنند و این دو موضوع گره این مسئله به حساب می ‌آید؛ واقعیت اینجاست که تمام زیرساخت‌ ها آماده نیست.

حیدری تصریح کرد: 15 هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است، اما بدون زیرساخت ‌ها امکان تحویل وجود ندارد، این پروژه ‌ها حداکثر تا دو سال دیگر باید تحویل داده شوند و تاکنون تأخیر وجود داشته است.

انتهاي پيام/ز


برچسب ها: مترو ، پردیس ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.