فیصل المقداد: سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم با تهران هماهنگ است

معاون وزیر امور خارجه سوریه طی مقاله ای در روزنامه البناء لبنان نوشت دمشق در زمینه مبارزه با تروریسم با تهران هماهنگ است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فیصل المقداد" طی مقاله‌ای در روزنامه لبنانی "البناء" نوشت: سوریه مبارزه با تروریسم را متوقف نخواهد کرد و این کشور نیازی به اجازه هیچ طرفی برای این کار و یا خرید بلیت برای ورود به ائتلافی که اعضایش به طور ناگهانی مقابله با تروریسم را تصویب می‌کنند، ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سوریه تمام تلاش خود را برای مبارزه با تروریسم با برادارانش به ویژه در عراق و با دوستانش در تهران و مسکو هماهنگ کرده و کشورهای زیادی دمشق را با تمامی امکانات برای مبارزه با تروریسم کمک و تشویق کردند، افزود: سوریه بر سر امنیت و منافع ملتش سازش نخواهد کرد و بر روی اصول خود که سستی نمی‌ورزد.

معاون وزیر امور خارجه سوریه در بخش دیگری از مقاله خود نوشت: نیروهای ائتلاف جهانی برای مقابله با تروریسم هم‌اکنون هواپیماهایی با هدف بمباران مواضع گروه‌های تروریستی داعش و النصره به عراق و سوریه اعزام کردند و اخیرا اعتراف کردند که آنهایی که انقلابی هستند، همان‌ها تروریست‌ هستند. دشمنان سوریه اخیرا از اسب‌های چوبین خود پیاده شده و سلاحشان را برای مقابله با تروریسم آماده کردند. اینها به طور عملی و نظری از حماقت و گمراهی که با تبلیغات باطل در مغز شهروندان کاشتند و به وسیله خبرنگاران آن را منتشر کردند، برگشتند.

"فیصل المقداد در پایان خود نوشت: هیچ‌کس توانایی تحریک سوریه در لحظات مهم تاریخی و در اوج جنگ با تروریسم را ندارد؛ مزدوران آمریکا و اسرائیل و هرکسی که درس‌های تاریخ، تجربه‌های ملت‌ها و راز مقاومت را نخوانده است باید این موضوع را درک کنند.


انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار