منابع آگاه در مصاحبه با روزنامه المنار تشریح کردند؛

چه هدفی در پس لحن بدبینانه اخیر غرب در قبال توافق هسته‌ای با ایران قرار دارد؟

منابع آگاه در مصاحبه با روزنامه فلسطینی دلیل لحن بدبینانه اخیر غرب در قبال دستیابی به توافق هسته‌ای با ایران را تشریح کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛روزنامه المنار چاپ فلسطین در مطلبی گزارش داد چه هدفی در پس لحن بدبینانه غرب در قبال دستیابی به توافق در مذاکرات هسته‌ای با ایران است؟!

این روزنامه افزود: این لحن بدبینانه در روزهای اخیر بر فضای دیدارها و رایزنی‌های اخیر بین قدرت‌های جهانی و ایران در زمینه آینده برنامه هسته‌ای ایران سایه افکنده است.

المنار در بخش دیگری از گزارش خود به نقل از منابع دیپلماتیک نوشت: آمریکا، فرانسه، کشورهای غربی و چند کشور دیگر در خاورمیانه اعتقاد دارند که غرب نباید در دستیابی به توافق و تفاهم با ایران در پرونده هسته‌ای سرعت به خرج بدهد و در سایه تحولات میدانی سریع و اقدامات واشنگتن و متحدانش در چارچوب ائتلاف جهانی چند ملیتی برای مقابله با داعش، سیاست انتظار در این زمینه ضروری است.

این منابع افزودند: واشنگتن و متحدانش در پایتخت‌های شرکت کننده در ائتلاف که عرصه سیاسی را رهبری می‌کنند، امیدوارند که حملات به مواضع داعش صحنه‌ای درست را برای غرب پدید آورده به طوری‌که بر متحدان تهران و خود تهران فشار آورده تا به امتیاز دادن این کشور در مذاکرات هسته‌ای منجر شود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار