فضل‌اله باقرزاده:

پس از 40 سال نایب قهرمان مسابقات آسیایی شدیم/ یعقوبیان در اینچئون بدشانس بود

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: ملی پوشان شمشیربازی پس از 40 سال توانستند نایب قهرمان مسابقات آسیایی شوند.

فضل اله باقرزاده،‌ رئیس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی ما پس از 40 سال توانستند نایب قهرمان این دوره از رقابت‌های آسیایی شوند من فکر می‌کنم کسب این مدال کمک بزرگی برای روحیه بخشی به شمشیربازان ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیم ملی اسلحه سابر عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشت بازیکنان ما در این دوره از رقابت‌ها قسمت انفرادی و تیمی درخشش خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در اسلحه اپه نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند محمد رضایی در قسمت انفرادی خوب بازی کرد.

باقرزاده تاکید کرد: در رشته شمشیربازی به خصوص در اسلحه اپه سن بازیکنان تاثیری در روند بازی و کارشان ندارد یعقوبیان تنها 31 سال سن دارد من فکر می‌کنم آن روز، روز یعقوبیان نبود و به  همین دلیل وی عملکرد خوبی در قسمت انفرادی نداشت.

رئیس فدراسیون اظهار کرد: یعقوبیان در مسابقات جام جهانی توانسته بود جزو 12 نفر شمشیرباز جهان قرار بگیرد و این نشان دهنده عملکرد شایسته وی در تورنمنت‌های خارجی است. من معتقد هستم وی در رقابت‌های آسیایی اینچئون با بدشانسی روبرو شد، امیدوارم این بازیکن بتواند در رقابت‌های دیگر عملکرد شایسته‌ای داشته باشد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی عنوان کرد: ملی پوشان شمشیرباز کشورمان چند روز دیگر عازم مسابقات آسیایی خواهند شد. ما در این اعزام حدود بیست ملی پوش را به مسابقات آسیایی فیلیپین اعزام می‌کنیم.

باقرزاده خاطرنشان کرد: شمشیربازان اعزامی به مسابقات آسیایی فیلیپین همگی زیر 23 سال سن دارند و تیم امید را تشکیل می‌دهند. ما در این دوره از رقابت‌ها سعی کردیم ملی پوشان دختر را نیز به این مسابقات اعزام کنیم.

امیدواریم کاروان تیم ملی امید شمشیربازی بتواند در عملکرد شایسته‌ای داشته باشد و مدال خوش رنگ این رقابت‌ها نصیب کشورمان شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار