انتصاب سوال برانگیز در تیم فوتسال ساوه

مدیرعامل شهرداری، سرمربی تیم شد!!/پای خوراکچی به ساوه نرسید

مدیرعامل باشگاه شهرداری ساوه از این پس با حفظ سمت به عنوان سرمربی در تیم فعالیت خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از کناره گیری لفظی عقابی از سرمربیگری تیم فوتسال شهرداری ساوه در جمع بازیکنان تیم، مدیران باشگاه جلسه ای فوری برگزار کرده و تصمیمات عجیبی اتخاذ کردند.
 
مدت ها قبل از کناره گیری عقابی گزینه هایی مطرح بوده که صانعی، خوراکچی و حسن زاده مهمترین آنها بوده و حتی پای گزینه های خارجی هم به میدان باز شد اما مدیران شهرداری در تصمیمی سوال برانگیز نادر محمدی مدیرعامل باشگاه شهرداری را با حفظ سمت به عنوان سرمربی تیم منصوب کردند که این تصمیم با مخالفت خود محمدی مواجه شده ولی با اصرار اعضا، به صورت موقت تا بعد از بازی هفته ششم مقابل میثاق تهران به تصویب رسیده و نادر محمدی که از پیشکسوتان فوتبال( و نه فوتسال) ساوه در سطح شهرستان و استان بوده و تجربه حضور روی نیمکت هیچ تیمی را درمسابقات رسمی نداشته، به یک باره به عنوان سرمربی روی نیمکت شهرداری خواهد نشست.
 
گفتنی است: مسئولان شهرداری قصد انتصاب محمدی به عنوان سرمربی دائم را داشته اند اما خود محمدی این مسئولیت را فقط تا پایان هفته ششم پذیرفته است.
 
پیش تر پسر مدیرعامل و برادر و همچنین برادر زن مدیرعامل را روی نیمکت تیم های مختلف نظیر فرش آرا ، فردوسی ، گیتی پسند و راه ساری دیده بودیم اما این بار شهرداری ساوه رکورد شکنی کرد و خود مدیرعامل را روی نیمکت تیم نشاند. گویا رابطه خوب مدیرعامل تیم با بازیکنان دلیل اصلی این تصمیم بوده ولی باید دید آیا رابطه ی خوب برای اداره تیم در یکی از ۴ لیگ برتر جهان کافی است ؟
 
بازیکن سازی درون باشگاه ها و تمرین تاکتیک ها و برنامه های روز جهانی در تیم های باشگاهی، موجب داشتن تیم ملی خوب بوده که می تواند در سطح اسیا و جهان افتخار آفرینی کند ولی با تصمیمات این چنینی نباید به نتایج خسوس یا هر مربی دیگری در تیم ملی خرده گرفت.



انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، محمدی ، عقابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار