فرانس24:

نتانیاهو همچنان پیگیر هجمه سیاسی علیه ایران است

شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد نتانیاهو همچنان در حال پیگیری تهاجم سیاسی خود علیه ایران است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "استانیسلاس دو سنت ایپولیت" خبرنگار فرانس24 درباره دیدار باراک اوباما با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت نتانیاهو خواهان حمایت قاطع آمریکاست.

خبرنگار فرانس24 گفت: امنیت اسرائیل از زمان تشکیل آن مبتنی بر تفاهم با آمریکایی ها بوده است. گفته می شود اوباما و نتانیاهو رابطه بسیار خوبی با هم ندارند و اختلافات آشکاری نیز میان آنان وجود داشته است. در نتیجه برای بنیامین نتانیاهو مهم بود یک بار دیگر به کاخ سفید بیاید. 

باراک اوباما گفت نتانیاهو زیاد به دیدارش می آید و افزود فکر می کند از زمانی که رئیس جمهور است بیش از رهبری با او دیدار داشته است.

این خبرنگار افزود نکته حائز اهمیت این است که این دیدار،  اولین دیدار دو طرف پس از مناقشه غزه و انتقادهای آشکار آمریکا از کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی است. این دیدار همچنین اولین دیدار دو طرف پس از عملیات نظامی آمریکا علیه داعش است. 

وی مدعی شد همانگونه که می دانید این عملیات، ایران را به بطن بازی برگردانده است. زیرا ایران و آمریکا اهداف مشترکی علیه داعش دارند. اگرچه هماهنگی با ایرانی ها وجود ندارد. نتانیاهو معتقد است عملیات نظامی علیه داعش نباید موجب فراموش کردن خطر ایران هسته ای شود.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار