ساماندهی پایانه‌ها و خطوط بی‌آرتی شمال شرق تهران

محمد میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از اقدامات گسترده ترافیک در شمال تهران همزمان با طرح استقبال از مهر خبر داد.

سید محمد مهدی میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: محور اول این طرح نگهداشت سیر ایستگاههای سامانه اتوبوسرانی تندرو در نظر گرفته شده است که دو خط brt 5 و 9 رسالت و اتوبان امام علی(ع) را در بر می‌گیرد و با موضوعاتی چون نگهداشت مسیر تعمیر پوش سقف ونصب پرده و شیشه اتوبوسها و ... بازسازی یک تجهیزات واقع در مسیر خطوط brt ترسیم سیستم روشنایی ساماندهی پلهای عابر و ایمن سازی مسیر دسترسی به محل ایستگاههای خط کشی محوری خطوط brt بر متر از 1400 متر طول اجرایی شد .

میرزای ادامه داد: در این راستا پایانه رسالت شامل پایانه های تاکسی و مینی‌بوس و اتوبوس پایانه علم و صنعت پایانه خطوط تاکسیرانی و پایانه مغان پاسداران مورد بازبینی قرار گرفت که در این راستا خط کشی محوری معابر اصلی و هجوله با ؟؟؟؟ بر متراژ 132 هزار متر طول نصب گاردریل در معابر اصلی بر متراژ یک هزار و 319 متر طول نصب و تعویض استوانه‌های ایمن بر تعداد 975 مورد عملیاتی شد.
 
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 4 در پایان خاطرنشان کرد: تا من روشنایی پایانه‌های حمل و نقل عمومی و ایستگاههای خط نقل عمومی و ایستگاهها سرپناه‌های تاکسی نصب تابلو‌های راهنمایی مسافر رفع سعد معبر از اطراف پایانه‌ها و ایستگاهها نگهداشت تجهیزات هوشمند ترافیک چراغهای راهنمایی تابلوها و دوربین‌های نظارت و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح یک ماهه است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پایانه ، ساماندهی ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار