بازی تقصیر در تیم ملی ایران شروع شد؛

سرمربی تیم ملی بسکتبال کره جنوبی: معجزه کردیم!/ 10 درصد شانس برد داشتیم

در شرایطی که اعضاء تیم ملی و مسئولان فدراسیون بسکتبال در همان کره جنوبی بازی تقصیر بعد از باخت را شروع کردند، سرمربی کره جنوبی احساس می کند که تیمش معجزه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال که یکی از امیدهای قطعی کسب مدال کاروان اعزامی ایران به اینچئون بود در یک بازی نزدیک که شروع و پایانی بد داشت، بازی فینال را به نماینده میزبان واگذار کرد و آرزوی قهرمانی در بازی های آسیایی را به چهار سال آینده در اندونزی کشاند.

صحبت های بعد از بازی مسئولان تیم ملی، بازیکنان و فدراسیون بر دو موضوع مهم خلاصه می شد: داوری و جو بازی که به نفع کره جنوبی بود و بازی بد حامد حدادی که به قول کاپیتان تیم ملی در 10 سال گذشته سابقه نداشته است.

بهانه هایی که قطعا در ورود به ایران گسترش پیدا کرده و پای مسائل دیگر از جمله مربیگری بچیروویچ، مصاحبه ارسلان کاظمی و نقش خبرنگاران یا منتقدان هم می رسد.

اما در سوی دیگر "یو جا-هاک" سرمربی کره جنوبی هم در صحبت های بعد از بازی ناباوری خود را با این صحبت ها نشان داد: " احساس افتخار می کنم. به نظرم ما شاهد یک معجزه بودیم. ما تنها حدود 10 درصد شانس بردن داشتیم و از این شانس با تمام اشتیاق خود استفاده کردیم."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار