ضربه مغزی ژول بیانکی در گرندپری ژاپن+عکس

مسابقه فرمول یک ژاپن، بعد از تصادف ژول بیانکی با تراکت های کنار مسیر، چند دور زودتر به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ژول بیانکی با برخورد به تراک های کنار جاده در هنگام مسابقه دچار حادثه بسیار شدید شد به گونه ای که کاملا سقف اتومبیلش از بین رفت و سر وی دچار ضربه شد. بیانکی بیهوش شد و به دلیل بارندگی و عدم توانایی پرواز هلیکوپتر، با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد.

هلیکوپتر به دلیل کمبود دید امکان پرواز نداشته و بیانکی با آمبولانس زمینی به بیمارستان انتقال داده شد. نزدیک ترین بیمارستان با پیست، یک ساعت فاصله داشت.



 اسکای اسپرت اعلام کرد: ژول بیانکی در بیمارستان دانشگاه Mie است. این بیمارستان در فاصله 10 کیلومتری از پیست سوزوکا قرار دارد. 

بیانکی در حالت بیهوشی و غیر هوشیار از ماشین خارج شده است.

میکا سالو راننده بازنشسته رقابت های فرمول یک در سوزوکا به عنوان کمیسر چهارم فعالیت می کرد. سالو گفت اتومبیل بیانکی از جلو به زیر تراکتور حامل اتومبیل سوتیل رفته و در نتیجه این برخورد از ناحیه سر آسیب بسیار شدیدی دیده است.



فدراسیون جهانی هم اعلام کرد بعد از سی تی اسکن مشخش شد ژول آسیب زیادی از ناحیه سر دیده است و بعد از عمل جراحی به بخش مراقبت های ویژه منتقل خواهد شد.

پدر بیانکی در مصاحبه با تلویزیون فرانسه عنوان کرد که ژول بیانکی دچار ضربه مغزی شده است و در حال حاضر تحت عمل جراحی است. ۲۴ساعت آینده برای شرایط بحرانی فعلی بیانکی، حیاتی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار